Rodzinni Polacy i patrzący w przyszłość Amerykanie, czyli jak podchodzimy do finansów osobistych nad Wisłą, a jak za oceanem

Polacy kierują się opinią rodziny przy podejmowaniu decyzji finansowych, a gdy kupują ubezpieczenie to głównie, by zabezpieczyć bliskich na wypadek nieprzewidzianych okoliczności. Amerykanie bardziej skupiają się na swojej przyszłości i częściej myślą o swojej emeryturze. Ich świadomość finansowa jest nieco wyższa niż polskich konsumentów. Między innymi takie wnioski płyną z raportu „Pramerica Insight: Polacy i Amerykanie o finansach osobistych”, opublikowanego przez Pramerica Życie TUiR SA. Jakie jeszcze konkluzje przyniosło pierwsze tego typu badanie porównawcze na polskim rynku?

30 maja 2017

Dzień Przedsiębiorczości w Pramerica Życie

Pramerica Życie wzięła udział w programie „Dzień przedsiębiorczości” organizowanym corocznie przez Fundację Młodzieżowej Przedsiębiorczości. 26 kwietnia 2017 r. uczniowie szkół ponadgimnazjalnych odwiedzili centralę firmy oraz jej oddziały i mieli niepowtarzalną okazję poznać tajniki pracy w towarzystwie ubezpieczeń, a także kulisy udzielania klientom profesjonalnego wsparcia finansowego.

26 kwietnia 2017

Jak wielką Moc Działania mają w sobie polscy uczniowie?

Pramerica uruchamia polską edycję międzynarodowego programu Spirit of Community, promującego działalność społeczną wśród uczniów. Pramerica Moc Działania to polska odsłona programu Prudential Financial Inc. (PFI) Spirit of Community, który powstał  ponad 20 lat temu. Ideą projektu jest zwrócenie uwagi na młodych ludzi w wieku szkolnym, którzy angażują się w działania na rzecz lokalnej społeczności, mają głowę pełną pomysłów, jak zmieniać świat na lepszy i odwagę, by działać.

25 kwietnia 2017

Używamy pliki cookie

Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.