preloader

kategoria

Aneta Podyma-Milczarek w gronie 25 najlepszych menadżerów 2019 roku

02 lipca 2019 Firma

Wyjątkowa troska o klientów, oferowanie przez Unum jedynie takich planów ubezpieczeniowych, które są w zgodzie z indywidualnymi potrzebami klientów oraz wysokie standardy Prezes Zarządu Anety Podymy-Milczarek w prowadzeniu biznesu zostały docenione przez Magazyn Home& Market. Redakcja pisma umieściła Anetę Podymę-Milczarek w zestawieniu 25 najlepszych menadżerów 2019 roku.

 
Jestem zaszczycona tym wyróżnieniem, szczególnie w tak prestiżowym gronie autorytetów biznesu. Za tym sukcesem stoi ogrom pracy całej firmy, wszystkich zespołów, którzy wierzą w naszą misję opartą na wyjątkowej trosce o klientów i nieprzerwanie pracują w duchu uczciwości, odpowiedzialności oraz utrzymując wysoki poziom zaangażowania. Jestem pełna dumy i dziękuję moim pracownikom i współpracownikom za ich wyjątkowe standardy pracy, bo to dzięki ich konsekwencji w działaniu Unum jest dostrzegane i doceniane na rynku – komentuje Aneta Podyma-Milczarek.
 
Magazyn Home&Market każdego roku prezentuje listę 25 Menedżerów Roku – najlepszych zarządzających, którzy swoją wiedzą, umiejętnościami i osobowością wpływają na kształt spółek, odbijających swoje piętno na rodzimej gospodarce. Wszyscy ujęci w zestawieniu menadżerowie ciężko zapracowali na dzisiejszą pozycję i wyróżnili się na tle pozostałych wyjątkową jakością w działaniu i niedoścignionymi standardami w zarządzaniu biznesem.
 

Wyniki badań Unum Insight 2019

04 czerwca 2019 Rynek

Badania pokazują, że w razie nieprzewidzianych zdarzeń Polacy chcą polegać na rodzinie, która będzie spłacać ich zobowiązania finansowe. To również dla rodziny głównie sięgamy po polisy ubezpieczeniowe.

 
Choć najczęściej wskazywanym źródłem pieniędzy na „czarną godzinę” są w Polsce oszczędności (28% wskazań), polisa na życie (25% wskazań) oraz pożyczka od przyjaciół lub krewnych (18%), to badania Unum Insight pokazują, że Polacy najczęściej mają odłożone środki na pokrycie maksymalnie 3-miesięcznych zobowiązań – tak odpowiedziało 38% ankietowanych. Jednak aż 27% ma zgromadzone środki na okres krótszy niż 1 miesiąc. Zaledwie 15% badanych posiada oszczędności, które pokryłyby więcej niż 6-miesięczne wydatki.
 
Amerykanie również sięgnęliby po oszczędności (45%) i wypłatę z polisy na życie (43%), natomiast trzecim źródłem finansowania w razie śmierci głównego żywiciela byłyby pieniądze zgromadzone na emeryturę (37% wskazań). Pożyczka od bliskich i krewnych to najmniej popularne rozwiązanie za oceanem (8% wskazań).
 

 
W razie nagłej śmierci, zarówno Polacy, jak i Amerykanie wskazali najczęściej małżonków, jako tych odpowiedzialnych za spłatę pozostałych zobowiązań finansowych. Co ciekawe, 41% ankietowanych Polaków (20% Amerykanów) uważa, że nie posiada żadnych zobowiązań finansowych, którymi obarczyliby rodzinę po ich śmierci.
 

 
Świadomość wysokości swoich comiesięcznych zobowiązań finansowych, codziennych opłat i kosztów utrzymania jest bardzo ważna dla prawidłowego oszacowania wysokości sumy ubezpieczenia. Dzięki temu w razie śmierci możemy zapewnić bliskim odpowiednio wysokie środki, które pomogą im utrzymać podobny standard życia przez dłuższy czas – komentuje Borys Kowalski, członek zarządu Unum Życie.
 
Niemal co trzeci badany Polak szacuje, że wysokość sumy ubezpieczenia w jego polisie na życie nie powinna przekraczać 100 000 zł. Co piąty Polak ocenia, że wypłata świadczenia bliskim w przypadku jego śmierci powinna wynosić od 101 000 – 250 000 zł. Ubezpieczenie na życie jest bardziej popularne w USA, gdzie polisę posiada 53% mieszkańców, niż w Polsce (44% badanych).
 
Stany Zjednoczone Ameryki to dojrzały finansowo rynek z długoletnią tradycją ubezpieczeniową. Również więcej osób, bo aż 45% doświadczyło tam wypłaty świadczenia, czyli realnej wartości ochronnej polis. W Polsce, rynek jest młodszy, odsetek osób, które miały styczność z wypłatą świadczenia wynosi 29%, natomiast wraz ze wzrostem wypłaty świadczeń i świadomości ubezpieczeniowej Polaków popularność polis na życie w Polsce będzie rosła. Z naszych badań wynika, że polisę na życie posiadają przeważnie osoby z wyższym wykształceniem, w przedziale wiekowym od 30- 59 lat, a głównym powodem zakupu polisy jest poczucie odpowiedzialności za rodzinę – dodaje Borys Kowalski.
 

 
Faktycznie, w Polsce, podobnie jak w Stanach Zjednoczonych, w powodach zakupu polisy dominują motywacje rodzinne, natomiast osoby powyżej 50. roku życia sięgają po ubezpieczenia z myślą o pokryciu kosztów pochówku. Ci, którzy nie decydują się na ubezpieczenia, najczęściej swoją decyzję argumentują zbyt wysokimi dla nich kosztami polisy lub, że nie czują jeszcze potrzeby ubezpieczeniowej (najczęściej są to osoby młode).
 

 
Bez względu na fakt posiadania polisy, ubezpieczenia na życie wzbudzają w Polakach pozytywne emocje: spokój, poczucie bezpieczeństwa i odpowiedzialność za bliskich. Podobnie jest w USA, choć tam mieszkańcy częściej niż w Polsce czują się zestresowani na myśl o ubezpieczeniu (18% w USA vs. 7 % w Polsce).
 
***
O badaniu: Unum Insight to badanie omnibusowe na reprezentatywnej próbie Polaków powyżej osiemnastego roku życia, N=970, zrealizowane techniką TAPI, przeprowadzone przez Ipsos na zlecenie Unum Życie, kwiecień 2019. Badanie porównano do analogicznego badania przeprowadzonego w Stanach Zjednoczonych Ameryki, na reprezentatywnej próbie Amerykanów w wieku powyżej 18 roku życia.

Unum Życie nagrodzone Srebrnym Parasolem 2018

06 maja 2019 Firma

Unum Życie otrzymało nagrodę Srebrny Parasol 2018 w rankingu najlepszych firm ubezpieczeniowych magazynu Home&Market.

 
Redakcja Home&Market przyznała naszej firmie nagrodę za wykorzystanie potencjału, jaki płynie ze zmiany. W 2018 roku nasza spółka zmieniła akcjonariusza i nazwę a mimo to odnotowała znakomite wyniki finansowe. To efekt zaangażowania i współpracy ponad 400 pracowników i współpracowników, oferowania jedynie transparentnych produktów, dotrzymywania złożonych klientom obietnic oraz utrzymywania najwyższej jakości obsługi.
 
Pomimo zeszłorocznych zmian, ani na chwilę nie straciliśmy z oczu tego, co dla nas najważniejsze: dbałości o poczucie bezpieczeństwa naszych klientów oraz odpowiedzialności za powierzone nam zaufanie. Dzięki naszej wspólnej pracy opartej na uczciwości przeszliśmy płynnie pod sztandary Unum jednocześnie powiększając grono naszych klientów, a dodatkowo zdobywając wyróżnienia oraz ważne dla nas tytuły: Najlepszy Pracodawca, Mistrz Biznesu, Super Etyczna Firma, a teraz także Srebrny Parasol. To nasza ogromna duma, a zarazem doskonałe odzwierciedlenie tego, że współpraca zespołowa, zaufanie w organizacji i wiara we wspólny cel przynoszą wymierne efekty. Wszystkie nagrody są wyrazem uznania dla naszych ludzi za ich zaangażowanie i profesjonalną opiekę nad naszymi klientami, za które serdecznie dziękuję – skomentowała Aneta Podyma-Milczarek, prezes zarządu Unum Życie TUiR S.A.
 
Home&Market corocznie przyznaje nagrodę Srebrny Parasol w dwóch kategoriach: ubezpieczenia na życie oraz ubezpieczenia majątkowe. Drugą wyróżnioną spółką była Warta, która otrzymała wyróżnienie za najwyższe standardy obsługi na rynku ubezpieczeń majątkowych i komunikacyjnych.

1,5 tony żywności dla potrzebujących od wolontariuszy Unum

17 kwietnia 2019 CSR

W dniach 8-12 kwietnia, w centrali i oddziałach Unum Życie odbyła się zbiórka żywności dla potrzebujących zorganizowana przez Fundację Unum we współpracy z Bankami Żywności. W akcję zaangażowało się ponad 400 pracowników i współpracowników towarzystwa, którzy łącznie zebrali ponad 1,5 tony żywności!
 


 
W czasie zbiórki wolontariusze zgromadzili 1526 kg jedzenia: makaronów, cukru, mąki, konserw, słodyczy, przekąsek i wielu innych produktów o długiej przydatności do spożycia. Według danych Federacji Polskich Banków Żywności zebrana żywność pozwoli przygotować ponad 3000 posiłków dla najbardziej potrzebujących.
 
W Polsce ponad 1,6 miliona osób zmaga się z ubóstwem mając na miesięczne utrzymanie mniej niż 600 zł. Zbiórki żywności pomagają rodzinom wielodzietnym, osobom samotnym, seniorom, osobom z niepełnosprawnościami, które codziennie stają przed dylematami czy przeznaczyć środki na utrzymanie, leczenie czy ciepły posiłek.
 
Serdecznie dziękujemy naszym wolontariuszom za otwarte serce i wrażliwość na potrzeby innych. – komentuje Małgorzata Morańska, prezes Fundacji Unum. – Nasza akcja zbiegła się czasowo ze Świętami i dzięki staraniom naszych koleżanek i kolegów wiele polskich rodzin zmagających się na co dzień z ubóstwem, spędzi Wielkanoc przy pełnym stole.
 
Zbiórka żywności jest globalną inicjatywą społeczną Grupy Unum. W tym roku wolontariusze ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Polski zgromadzili łącznie 9,8 ton żywności.

CSRFirmaProduktRynek