Kariera w centrali

#KarierawUnum Dołącz do nas! Rozwiń swój potencjał i osiągaj sukcesy.

Kariera w centrali

Poznajmy się

Kim jesteśmy?

Unum to firma ubezpieczeniowa, która działa od 1848 r. w USA, najbardziej rozwiniętym rynku ubezpieczeń na świecie. Jesteśmy także obecni w Wielkiej Brytanii od 1991 roku. Nasze doświadczenie na rynku polskim przekracza 20 lat, a pod nazwą Unum Życie działamy od 2018 roku. Łącznie na świecie obejmujemy ochroną ponad 45 mln klientów. Naszą misją jest zapewnienie klientom poczucia bezpieczeństwa i spokoju ducha. Dlatego specjalizujemy się w ubezpieczeniach na życie, bo nie ma nic cenniejszego, co moglibyśmy chronić. Zaufało nam już ponad 430 000 klientów i ponad 7 000 polskich przedsiębiorstw, bo pomagamy klientom czuć się gotowymi na to, co przyniesie życie. Ludzie i ich potrzeby są dla nas najcenniejszym źródłem inspiracji, zarówno gdy tworzymy ofertę dla klientów, jak i miejsce do pracy dla naszych blisko 700 ekspertów.

Dołącz do nas, bo w Unum…

  • rośniemy – tylko w 2022 roku dołączyło do nas ponad 100 osób, a cały zespół Unum liczy obecnie blisko 700 pracowników,
  • dobrze zarabiamy – za naszą pracę otrzymujemy premie i nagrody, a najlepsi z nas mogą brać udział w zagranicznych wyjazdach i konferencjach,
  • cenimy różnorodność – kobiety stanowią ponad 50% osób na stanowiskach menadżerskich, sprawnie funkcjonuje u nas program I&D (Inkluzywność i Różnorodność),
  • rozwijamy się – mamy bogatą ofertę szkoleń, działają u nas także programy coachingu i mentoringu,
  • robimy coś dobrego – angażujemy się w akcje charytatywne Fundacji Unum, a firma zapewnia nam dodatkowy dzień wolny na wolontariat,
  • zachowujemy zdrowy balans między życiem a pracą – dzięki elastycznym godzinom pracy hybrydowej i bogatej ofercie benefitów,
  • lubimy tę pracę – od 5 lat corocznie jesteśmy wyróżnieni tytułem Najlepszego Pracodawcy, a 91% z nas bez wahania poleciłoby naszą firmę znajomym szukającym pracy.
Najlepszy Pracodawca 2022

Najlepszy Pracodawca 2022

zostaliśmy wyróżnieni
6 razy z rzędu
17 oddziałów

17 oddziałów

w największych miastach Polski
700 pracowników

700 pracowników

nasz zespół stale rośnie
91% pracowników

91% pracowników

poleca Unum jako miejsce pracy

Benefity

Atrakcyjne wynagrodzenie

Atrakcyjne wynagrodzenie

Dodatkowo system motywacyjny -
nagrody, premie.

Ubezpieczenie grupowe

Ubezpieczenie grupowe

Grupowe ubezpieczenie na życie dla Ciebie i Twoich bliskich.

Opieka medyczna

Opieka medyczna

Abonament medyczny LuxMed.

Program rozwojowy, w tym nauka języków

Program rozwojowy, w tym nauka języków

Szerokie możliwości rozwoju: szkolenia, konferencje i warsztaty.

Elastyczne godziny pracy i praca hybrydowa

Elastyczne godziny pracy i praca hybrydowa

Ty decydujesz, w jakim przedziale godzin pracujesz.

System kafeteryjny

System kafeteryjny

System kafeteryjny MyBenefit – wybierz to, co lubisz.

Zdrowie i wellbeing

Zdrowie i wellbeing

Dofinansowanie do zajęć sportowych -
Karta Multisport.

Dodatkowe świadczenia socjalne

Dodatkowe świadczenia socjalne

Wypłacane z okazji Świąt, dnia dziecka, powakacyjnie lub w trudnych sytuacjach finansowych.

Kultura

Kultura

Zniżki na bilety do kin i teatrów.

Aktualne oferty pracy

Znajdź swoje miejsce

Twój zakres obowiązków

  • przeprowadzanie audytów wewnętrznych we wszystkich obszarach działalności Spółki, zgodnie z przepisami prawa, wytycznymi organów nadzoru i międzynarodowymi standardami praktyki zawodowej audytu wewnętrznego,
  • sporządzanie raportów z audytów wraz z formułowaniem ustaleń, wniosków i rekomendacji,
  • monitorowanie i nadzór nad wdrożeniem zaleceń audytu wewnętrznego i audytów zewnętrznych,
  • wsparcie w przygotowywaniu rocznych planów audytów wewnętrznych w oparciu o ocenę kluczowych obszarów ryzyka,
  • przeprowadzanie pozaplanowych audytów wewnętrznych i kontroli,
  • udział w zapewnieniu Spółce odpowiedniej skuteczności systemów zarządzania ryzykiem i kontroli wewnętrznej,
  • budowanie i utrzymywanie silnych i efektywnych relacji z partnerami biznesowymi.

Nasze wymagania

  • co najmniej 7 lat doświadczenia zawodowego w rozbudowanych strukturach organizacyjnych w środowisku międzynarodowym, preferowane z rynku finansowego i/lub z Big4,
  • min. 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze merytorycznym: audyt wewnętrzny, audyt zewnętrzny, compliance lub pokrewne oraz doświadczenie w zarządzaniu projektami,
  • wykształcenie wyższe. Preferowane kierunki: bankowość i ubezpieczenia, finanse, analiza danych lub pokrewne,
  • zaawansowana znajomość j. angielskiego,
  • zdobyte uprawnienia biegłego rewidenta i/lub ACCA oraz Certified Internal Auditor/CIA/ będą dodatkowym atutem,
  • umiejętność analizowania i agregowania danych oraz analizy i interpretacji przepisów prawa oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • znajomości Międzynarodowych Standardów Praktyki Zawodowej Audytu Wewnętrznego będzie dodatkowym atutem.

Aplikuj

Twój zakres obowiązków

  • proponowanie i przygotowywanie koncepcji produktu, specyfikacji produktowej i uzgadnianie jej z pozostałymi interesariuszami w organizacji,
  • przygotowywanie ogólnych warunków ubezpieczeń i pozostałej dokumentacji produktowej, a także analiz rynkowych dotyczących rynku ubezpieczeń,
  • koordynowanie procesu wdrażania nowych produktów w formie projektów i inicjatyw,</li
  • analizowanie portfela istniejących produktów na podstawie danych dostępnych w firmie,
  • rekomendowanie zmian produktowych na podstawie przeprowadzonych analiz oraz potrzeb sprzedaży,
  • opracowywanie i realizowanie szkoleń produktowych,
  • negocjowanie warunków z dostawcami (firma reasekuracyjna, placówki medyczne, assistance, inni podwykonawcy),
  • organizowanie komitetów, grup doradczych (Sprzedaż, Klienci).

Nasze wymagania

  • min. 3 letnie doświadczenie we wprowadzaniu i zarządzaniu produktami w branży ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczeń na życie, znajomość ubezpieczeń zdrowotnych będzie dodatkowym atutem,
  • wykształcenie wyższe (preferowane o profilu ekonomicznym lub informatycznym),
  • umiejętność prowadzenia projektów, przygotowywania, analizowania i wykorzystania badań konsumenckich,
  • umiejętność proponowania rozwiązań w zakresie rozwoju produktów w oparciu o różne aspekty (w tym rynek, badania, strategia organizacji, potrzeby sprzedaży),
  • znajomość języka angielskiego – na poziomie min. B1 – B2,
  • zdolności negocjacyjne i komunikacyjne oraz umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność pracy pod presją czasu, wielozadaniowość, a także bardzo dobra organizacja pracy własnej.

Aplikuj

Twój zakres obowiązków

  • pozyskiwanie nowych klientów oraz przygotowywanie ofert ubezpieczeń grupowych,
  • obsługa klientów,
  • wspieranie klientów w obszarze benefitów pracowniczych,
  • praca w systemie CRM.

Nasze wymagania

  • etyka pracy,
  • umiejętność pracy zespołowej oraz otwartość do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
  • min. roczne doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej,
  • prawo jazdy kat. B oraz gotowość do podróży służbowych na terenie Polski,
  • wykształcenie min. średnie.

Oferujemy

  • indywidualnie dopasowane wynagrodzenie podstawowe do 6 000 PLN brutto w zależności od wysokości planu sprzedaży,
  • atrakcyjny, przejrzysty system miesięcznej premii, uzależnionej od stopnia realizacji planu sprzedaży,
  • udział w szkoleniach (wewnętrznych i zewnętrznych), rozwijających kompetencje z zakresu m. in. sprzedaży, negocjacji, wystąpień publicznych,
  • niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy (z możliwością wykorzystywania w celach prywatnych), ryczałt paliwowy, laptop, telefon komórkowy,
  • elastyczny czas pracy,
  • możliwość zakupu karty Multisport (od pierwszego miesiąca współpracy),
  • ubezpieczenie grupowe na życie (od pierwszego miesiąca współpracy),
  • prywatna opieka medyczna, w tym możliwy również pakiet rodzinny (od pierwszego miesiąca współpracy),
  • jeśli zostaniesz z nami co najmniej rok – będziesz mieć możliwość przystąpienia do atrakcyjnego programu emerytalnego (szczegóły omówimy na spotkaniu),
  • stabilną i długofalową współpracę w oparciu o własną działalność gospodarczą – umowę agencyjną,
  • możliwość wpływu i pomocy w lokalnych społecznościach poprzez udziału w wielu akcjach społecznych i charytatywnych organizowanych przez Fundację Unum.

Aplikuj

Twój zakres obowiązków

  • organizowanie cyklicznych spotkań wdrożeń zmian (CAB – Change Advisory Board),
  • zarządzanie wdrożeniami, weryfikowanie przygotowanej konfiguracji aplikacji i kompletności oprogramowania do wdrożenia produkcyjnego,
  • zarządzanie zmianą wersji aplikacji, systemów operacyjnych, baz danych, a także zmianą konfiguracji środowisk pod testy, projekty,
  • aktualizowanie bazy CMDB – Configuration Management Database,
  • przygotowanie zleceń wdrożeń dla zewnętrznych grup administratorów (ServiceNow),
  • wspieranie procesów audytowych, raportowanie zmian (KPI),
  • wspieranie ciągłego doskonalenia innych procesów IT w organizacji, a także projektów od strony konfiguracji i architektury wdrożenia

Nasze wymagania

  • min. 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku koordynatora wdrożeń,
  • wykształcenie wyższe informatyczne lub techniczne,
  • bardzo dobra znajomość systemów zgłoszeniowych ManageEngine Service Desk Plus, ServiceNow,
  • znajomość bibliotek ITIL, aplikacji JIRA, Enterprise Architect oraz procesów CI/CD, Devops,
  • język angielski na poziomie B2,
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • umiejętność koordynowania prac wdrożeniowych kilku zespołów.

Aplikuj

Twój zakres obowiązków

  • odbieranie połączeń przychodzących od klientów wszystkich linii biznesowych oraz obsługa skrzynek mailowych,
  • przyjmowanie i procesowanie zleceń składanych przez klientów drogą telefoniczną.,
  • obsługa administracyjna polis i zmian na polisach,
  • udzielanie informacji o oferowanych produktach i usługach,
  • współpraca z Siłami Sprzedaży i innymi działami firmy w zakresie obsługi Klienta,
  • praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:30-16:30/9:00-17:00.

Nasze wymagania

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min. 1 rok),
  • wykształcenie minimum średnie,
  • nastawienie na realizację zadań,
  • orientacja na potrzeby klienta,
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • Umiejętność organizacji pracy własnej oraz doświadczenie w pracy w zespole,
  • otwartość i chęć uczenia się,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego,
  • doświadczenie w dziale obsługi klienta w branży ubezpieczeń.

Aplikuj

Twój zakres obowiązków

  • ocena, analiza i akceptacja ryzyka ubezpieczeniowego w ubezpieczeniach indywidualnych do określonej sumy ubezpieczenia, ocena ryzyka w ubezpieczeniach grupowych, ocena zmian po wydaniu polisy,
  • uzupełnianie brakujących informacji niezbędnych do oceny poprzez kontakt mailowy/telefoniczny z Life Protection Advisorami/zespołem CSS,
  • prowadzenie korespondencji z klientami oraz przygotowywanie i udzielanie informacji klientom i agentom ubezpieczeniowym,
  • współpraca z innymi działami w procesie oceny ryzyka,
  • przygotowanie i prowadzenie szkoleń dla sił sprzedaży.

Nasze wymagania

  • min. 2-3 lata doświadczenia w ocenie ryzyka w ubezpieczeniach na życie (ocena ryzyka medycznego oraz finansowego),
  • dobra znajomość branży ubezpieczeniowej oraz uwarunkowań prawnych/wymogów regulatora w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i oceny ryzyka,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1,
  • znajomość terminologii medycznej oraz zdolność analitycznego myślenia,
  • dokładność, skrupulatność, systematyczność, terminowość,
  • komunikatywność oraz wysokie zdolności interpersonalne oraz umiejętność współpracy w zespole.

Aplikuj

Twój zakres obowiązków

  • pozyskiwanie i przekazywanie kontaktów rekrutacyjnych dla kadry menadżerskiej sieci sprzedaży indywidualnej,
  • administrowanie bazą danych prowadzonych procesów rekrutacyjnych,
  • aktywne poszukiwanie oraz rekomendowanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów,
  • współuczestniczenie w rozwoju wewnętrznych narzędzi oraz realizowanie bieżących działań poprawiających efektywność rekrutacji,
  • opracowywanie raportów oraz zestawień z prowadzonych projektów rekrutacyjnych,
  • przeprowadzanie rozmów Exit Interview, przygotowywanie raportów i prezentacji wyników z rozmów.

Nasze wymagania

  • 2-3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (wsparcie rekrutacji, sourcing),
  • wykształcenia wyższe,
  • znajomość różnorodnych metod poszukiwania i selekcji kandydatów oraz systemów ATS (np. eRecruiter),
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
  • energia, pomysłowość, kreatywność, chęć szukania nowych rozwiązań i alternatywnych źródeł kandydatów,
  • duża samodzielność, zaangażowanie oraz odpowiedzialność za powierzone zadania oraz umiejętność łatwego nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji,
  • bardzo dobra organizacja pracy i profesjonalne podejście do wykonywanych zadań.

Aplikuj

Twój zakres obowiązków

  • stała współpraca i utrzymanie dobrego kontaktu z zespołem sprzedaży i Centralą,
  • obsługa Klientów w Oddziale,
  • prowadzenie administracji Oddziału,
  • przygotowywanie raportów,
  • wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz ich kontrola,
  • ścisłe przestrzeganie i egzekwowanie obowiązujących procedur,
  • dbałość o realizowanie standardów obsługi Klienta i jakość biznesu.

Nasze wymagania

  • min. roczne doświadczenie w obsłudze Klienta lub administracji w międzynarodowej firmie,
  • biegła obsługa pakietu MS Office,
  • otwartość na potrzeby Klienta i współpracowników,
  • doskonałe umiejętności organizacyjne, operatywność,
  • umiejętność dostosowania do zmieniających się warunków,
  • umiejętność dokonywania analizy sytuacji i wyciągania wniosków,
  • chęć samodoskonalenia w dynamicznym środowisku pracy.

Aplikuj

Twój zakres obowiązków

  • księgowanie i uzgadnianie składek za ubezpieczenie indywidualne, kontrola płatności, samodzielne wyjaśnianie nieprawidłowości na polisach,
  • dokonywanie zmian na polisach, wznowienia polis po upadku, procesowanie rezygnacji, zwroty składek dla klienta,
  • prowadzenie korespondencji z klientami i agentami ubezpieczeniowymi, a także telefoniczna obsługa klienta wewnętrznego,
  • rozpatrywanie skarg klientów, prowadzenie z klientem korespondencji dotyczącej skarg,
  • uczestniczenie w projektach usprawniających procesy obsługi klienta,
  • rekomendowanie zmian/usprawnianie procesów i procedur obsługi polis.

Nasze wymagania

  • min. 1 rok doświadczenia, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta w obszarze finansowym,
  • wykształcenie wyższe, min. Licencjackie,
  • znajomość podstaw prawa w zakresie ubezpieczeń,
  • znajomość języka angielskiego – na poziomie komunikatywnym min. B1,
  • umiejętność analitycznego myślenia, zaangażowanie, operatywność i bardzo dobra organizacja pracy,
  • znajomość metod obsługi klienta- umiejętność efektywnego słuchania, cierpliwość, empatia, umiejętność rozwiązywania problemów),
  • komunikatywność, dokładność, terminowość, odporność na stres oraz umiejętność rozwiązywania problemów.

Aplikuj

Twój zakres obowiązków

  • współpraca przy przygotowaniu prognoz i analiz dotyczących sprzedaży,
  • wsparcie w procesie automatyzacji procesów raportowych zgodnie z przekazanymi wytycznymi,
  • tworzenie nowych warstw raportowych zgodnie z zapotrzebowaniem biznesowym,
  • wdrożenie narzędzi monitorujących działania sprzedażowe,
  • wsparcie w opracowywaniu analiz i raportów na potrzeby innych działów,
  • wsparcie dla działu Obsługi Pośredników i Analiz w codziennych obowiązkach.

Nasze wymagania

  • około 2 lata doświadczenia w pracy w zakresie analiz, ubezpieczeń lub finansów,
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomiczne),
  • dobra znajomość programu Excel i Access,
  • język angielski – (w mowie i w piśmie) min. B1,
  • systematyczność, dokładność i umiejętność pracy w grupie,
  • zdolności analityczne i matematyczne.

Aplikuj

Twój zakres obowiązków

  • wykonywanie działań wspierających Zespół Nowego Biznesu Ubezpieczeń Grupowych w zadaniach związanych z wdrażaniem nowych klientów,
  • tworzenie dokumentacji polisowej dla nowych klientów,
  • weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.

Nasze wymagania

  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym znajomość Ms Office,
  • zdolność analitycznego myślenia oraz dokładność i skrupulatność,
  • komunikatywność, wysokie zdolności interpersonalne i samodzielność w działaniu,
  • dostępność ok 40 godzin tygodniowo,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym.

Oferyjemy

  • umowa zlecenie,
  • możliwość nauki od najlepszych ekspertów w branży,
  • poznanie specyfiki pracy w towarzystwie ubezpieczeniowym.

Aplikuj

Kariera w centrali

Nie widzisz oferty dla siebie?

Zaaplikuj i powiedz nam czym chcesz się zajmować w Unum.

Aplikuj

Proces rekrutacji

Spotkajmy się!

1.
Rozmowa online

Rozmowa online

Specjalista ds. Rekrutacji umówi się z Tobą i potencjalnym przełożonym na spotkanie online. Poznamy się i porozmawiamy o Twoich umiejętnościach, doświadczeniu oraz o wzajemnych oczekiwaniach.

2.
Spotkanie w biurze

Spotkanie w biurze

Drugi etap to doskonała okazja do poznania się osobiście. Relacje są dla nas bardzo ważne. Zaprosimy Cię do biura, bo chcemy żebyś mógł/mogła poznać przyszłe miejsce pracy.

3.
Decyzja

Decyzja

Omówimy wspólnie przygotowaną dla Ciebie ofertę pracy. Mamy nadzieję, że rozpoczniesz z nami przygodę pełną nowych projektów i możliwości rozwoju.

Nasze departamenty

Znajdź swoją ścieżkę kariery

Departament
Sprzedaży Ubezpieczeń
Grupowych
Departament
Sprzedaży Ubezpieczeń
Indywidualnych
Dział
Sieci Sprzedaży
Bezpośredniej
Dział Obsługi
Klienta Indywidualnego
Dział Wypłaty
Świadczeń
Dział Obsługi Polis
Grupowych
Dział HR, Marketingu i Komunikacji
Korporacyjnej
Dział Prawny
Dział Aktuariatu
Dział Rozwoju
Oferty i Produktów
Dział Finansowy
Dział IT
Dział Oceny Ryzyka i
Nowego Biznesu
Dział Obsługi
Pośredników i Analiz
Zespół Bezpieczeństwa
Zespół Compliance
Zespół Administracji
Zespół Zarządzania
Projektami i Procesami
Zespół Zarządzania
Ryzykiem

Mówią o nas

Jak pracuje się w Unum?

W firmie pracuję od 2017 roku. Niejednokrotnie przekonałam się, że Unum dostrzega i docenia ludzi. Jako Członek Zarządu Fundacji Unum mam przyjemność wspierać rozwój aktywności filantropijnych wśród pracowników. Moją pracę traktuję jako osobistą misję niesienia pomocy i wsparcia ludzi, których spotykam.

Justyna Wojsz

Manadżerka ds. Wdrożeń Ubezpieczeń Grupowych,
Członek Zarządu Fundacji Unum

Justyna Wojsz

W Unum mogę pracować w zgodzie ze sobą i swoimi wartościami, a jednocześnie zachować dużą swobodę działania. Wiem, że moja praca jest potrzebna. To daje ogromną satysfakcję!

Joanna Opolska

Consulting Life Protection Advisor

Joanna Opolska

Unum jest miejscem pracy, do którego każdego dnia przychodzę z uśmiechem. To miejsce gdzie „chce się chcieć”, korytarze wypełnione są wzajemną życzliwością, a w pokojach znajdziemy specjalistów, którzy zawsze chętnie pomogą i odpowiedzą na wnikliwe pytania nowo zatrudnionych. Każdy dzień tutaj jest pozytywnym zaskoczeniem, że można pracować, rozwijać się i uczyć w tak pozytywnym i sprzyjającym środowisku. Jestem dumna, że pracuję w Unum.

Sylwia Leuto

Specjalistka ds. Komunikacji Wewnętrznej i CSR

Sylwia Leuto

Najbardziej cenię wartości naszej firmy, spójne z moimi: uczciwość, odpowiedzialność, zaangażowanie. Unum daje mi poczucie bezpieczeństwa, mam tu wielu przyjaciół i świadomość, że mogę na nich liczyć.

Krystyna Matwiejczyk

Kierowniczka Zespołu Wsparcia Administracyjnego

Krystyna Matwiejczyk

W Unum mogłem odnaleźć właściwy kierunek w swoim rozwoju osobistym i zawodowym. Praca w Unum daje mi ogromne poczucie bezpieczeństwa każdego dnia. Cenię sobie pracę tutaj za to, że faktycznie mam wpływ na to jak kształtuje się moja praca i moich współpracowników/-czek.

Konrad Majchrzak

Kierownik ds. Rejestracji i Wypłaty Świadczeń

Konrad Majchrzak

Wybrałem Unum, bo to stabilny pracodawca, który nieustannie się rozwija i stawia na rozwój pracowników. Cenię sobie pracę tutaj dlatego, że daje mi poczucie sprawczości. Wiem, że mogę przedstawić swój pomysł i że zostanie on wzięty pod uwagę przy szukaniu rozwiązania.

Paweł Smater

Ekspert ds. Compliance

Paweł Smater

Lubię pracę w Unum, bo mogę oferować klientom uczciwe rozwiązania, które realnie pomagają. A ponadto, dzięki działaniom społecznym mogę pomagać ludziom z mojego otoczenia. Taka praca ma sens i daje ogrom satysfakcji.

Piotr Danielewicz

Senior Life Protection Advisor, Agent Ubezpieczeniowy

Piotr Danielewicz

Nagrody i wyróżnienia

Jesteśmy doceniani!

Kariera w centrali

Dołącz do Unum Polubisz nasAplikuj

Używamy pliki cookie

Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.