preloader

Pracodawca

Pracujemy wyłącznie z najlepszymi specjalistami w następujących dziedzinach: Prawo, Sprzedaż, Aktuariat, Wypłata świadczeń, Ocena ryzyka, Marketing, Obsługa Klienta, Kontroling, Finanse, IT oraz HR.  
 
Na świecie Grupa Unum zatrudnia ponad 10 000 pracowników i jest doceniana przez niezależne instytucje jako najlepszy pracodawca. Świadczą o tym m.in. takie wyróżnienia jak: – Forbes America’s Best Employers 2015 – 2016 – Best Places To Work in Insurance 2009 – 2014 – Best Employers for Healthy Lifestyles National Business Group on Health.  
 
W Polsce, Unum Życie zostało uhonorowane tytułami: – AON, Najlepszy Pracodawca 2005, 2006, 2009, 2010, 2012, 2018 – PSZK, HR Najwyższej Jakości 2017, 2018 – Agencja Newseria, Inspiratorzy Biznesu: Najlepszy Pracodawca 2018. Zobacz video i dowiedz się, co Unum Życie robi, żeby zwiększyć wskaźnik zaangażowania swoich pracowników?
 

 
Jesteśmy członkiem Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami (www.pszk.pl). Nasza rola polega między innymi na wymianie wiedzy i doświadczeń, wzajemnej inspiracji i poszukiwaniu efektywnych rozwiązań w zarządzaniu kapitałem ludzkim.    
 
Cały czas monitorujemy rynek w poszukiwaniu najlepszych specjalistów w swoich dziedzinach. Zaaplikuj do nas niezależnie od prowadzonych obecnie rekrutacji [APLIKUJ].


Benefity

  • stabilne zatrudnienie,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • szerokie możliwości rozwoju zawodowego i samorealizacji: szkolenia, konferencje i warsztaty,
  • bogaty pakiet świadczeń dodatkowych – opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, plan emerytalny, system kafeteryjny,
  • elastyczne godziny pracy – w ramach możliwości oferowanych na Twoim stanowisku,
  • przyjazne środowisko pracy, oparte na wzajemnym szacunku, uczciwości i współpracy,
  • atrakcyjny system motywacyjny – premie, nagrody dla najlepszych pracowników, m.in. w formie wyjazdów zagranicznych.

Oferty pracy

Specjalista ds. Oceny Ryzyka

Aplikuj

Opis stanowiska

  • Ocena ryzyka ubezpieczeniowego (ryzyko medyczne, niemedyczne, finansowe),
  • Stała współpraca z reasekuratorem i utrzymanie dobrego kontaktu z zespołem sprzedaży,
  • Współpraca z placówkami medycznymi,
  • Udział w projektach działowych,
  • Ścisłe przestrzeganie i egzekwowanie obowiązujących procedur,
  • Dbałość o realizowanie standardów obsługi klienta i jakość biznesu.

Wymagania

  • Warunek konieczny: od 2 do 5 lat doświadczenia w indywidualnej ocenie ryzyka w towarzystwie ubezpieczeń na życie,
  • Biegła obsługa programów MS Office,
  • Podstawowa znajomość języka angielskiego,
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Osobowość otwarta na potrzeby klienta i współpracowników,
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne.

Oferujemy

  • Umowę o pracę,
  • System kafeteryjny,
  • Prywatną opiekę medyczną,
  • Zniżki na bilety do kina i teatru,
  • Biuro w centrum miasta,
  • Świadczenia socjalne,
  • Ubezpieczenie grupowe,
  • Dofinansowanie wakacji.

Manager Sprzedaży

Aplikuj

Jeśli…

  • Posiadasz doświadczenie w sprzedaży, zarządzaniu zespołem,
  • Szukasz nowych wyzwań zawodowych,
  • Chcesz zarabiać dobre pieniądze i czuć się docenianym,
  • Lubisz ludzi i cenisz dobrą atmosferę w pracy,
  • Masz wyższe wykształcenie (minimum licencjat),
  • Szukasz firmy o nienagannej reputacji,
  • Etyka, profesjonalizm i jakość są dla Ciebie kluczowe.

To aplikuj

Dlaczego…? Bo:

  • Zaoferujemy Ci dobre pieniądze, minimum 5000 – 7000 zł + Twoja prowizja ze sprzedaży bez górnej granicy,
  • Nauczymy Cię tej profesji najlepiej dzięki programowi Akademia Managera oraz dedykowanym trenerom,
  • Będziesz mógł budować własne struktury sprzedaży,
  • Docenimy Twoje zaangażowanie w wyjątkowy sposób.

Oferujemy

  • Prywatną opiekę medyczną,
  • Plan emerytalny,
  • Ubezpieczenie grupowe,
  • Nagrody i wyróżnienia,
  • Wyjazdy na konferencje zagraniczne,
  • Biuro w centrum miasta.

Recepcjonista/-tka

Aplikuj

Zakres obowiązków

  • Obsługa centrali telefonicznej,
  • Obsługa korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej,
  • Przyjmowanie Klientów oraz Gości firmy,
  • Przygotowywanie raportów i zestawień,
  • Prowadzenie rejestru faktur,
  • Współpraca z dostawcami, m.in. koordynacja dostaw i zamówień do biura,
  • Inne zadania zlecone przez Przełożonego.

Wymagania

  • Wykształcenie średnie lub wyższe (także w trakcie studiów),
  • Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietu MS Office,
  • Znajomość obsługi urządzeń biurowych,
  • Rozwiązywanie bieżących problemów i chęci pomocy innym,
  • Umiejętności interpersonalne,
  • Samodzielność i doskonała organizacja pracy,
  • Odpowiedzialność, rzetelność i terminowość.

Oferujemy

  • Umowę o pracę,
  • System kafeteryjny,
  • Prywatną opiekę medyczną,
  • Zniżki na bilety do kina i teatru,
  • Biuro w centrum miasta,
  • Świadczenia socjalne,
  • Ubezpieczenie grupowe,
  • Dofinansowanie wakacji.

Specjalista ds. Administracji w Zespole Facility Management

Aplikuj

Zakres obowiązków:

  • Obsługa floty samochodowej wraz z prowadzeniem dokumentacji flotowej,
  • Współpraca z użytkownikami samochodów – m.in. instruktaże, doradztwo,
  • Kontrolowanie przeglądów, wymiany opon, napraw oraz bieżący monitoring stanu technicznego pojazdów,
  • Współpraca w zakresie zgłaszania szkód komunikacyjnych,
  • Bieżąca obsługa innych zgłoszeń administracyjnych,
  • Bieżąca współpraca z firmami technicznymi serwisującymi oddziały spółki,
  • Realizacja zamówień i dystrybucja zakupów biurowych,
  • Współpraca z zarządcami nieruchomości,
  • Współpraca z dostawcami towarów i usług,
  • Realizacja płatności i rozliczeń z dostawcami,
  • Prowadzenie ewidencji samochodów, szkód oraz kosztów,
  • Przygotowywanie cyklicznych raportów i zestawień.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne lub ekonomiczne),
  • 3-5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w dużej firmie,
  • Znajomość tematyki związanej z motoryzacją oraz efektywnym zarządzaniem flotą samochodową,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Power Point),
  • Mile widziana znajomość programu Autocad,
  • Znajomość zagadnień związanych z relokacją, adaptacją i bieżącą obsługą biur,
  • Doświadczenie i znajomość zagadnień związanych z realizacją zakupów towarów i usług,
  • Doświadczenie we współpracy z dostawcami telekomunikacji, sprzętu komputerowego i biurowego,
  • Samodzielność oraz umiejętność organizacji pracy,
  • Komunikatywność, zmysł organizacyjny,
  • Czynne prawo jazdy kat. B – warunek konieczny,
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Gotowość do sporadycznych podróży służbowych.

Oferujemy

  • Umowę o pracę,
  • System kafeteryjny,
  • Prywatną opiekę medyczną,
  • Zniżki na bilety do kina i teatru,
  • Biuro w centrum miasta,
  • Świadczenia socjalne,
  • Ubezpieczenie grupowe,
  • Dofinansowanie wakacji.