Kariera w centrali
#KarierawUnum Dołącz do nas! Rozwiń swój potencjał i osiągaj sukcesy.
Poznajmy się
Kim jesteśmy?
Unum to firma ubezpieczeniowa, która działa od 1848 r. w USA, najbardziej rozwiniętym rynku ubezpieczeń na świecie. Jesteśmy także obecni w Wielkiej Brytanii od 1991 roku. Nasze doświadczenie na rynku polskim przekracza 20 lat, a pod nazwą Unum Życie działamy od 2018 roku. Łącznie na świecie obejmujemy ochroną ponad 45 mln klientów. Naszą misją jest zapewnienie klientom poczucia bezpieczeństwa i spokoju ducha. Dlatego specjalizujemy się w ubezpieczeniach na życie, bo nie ma nic cenniejszego, co moglibyśmy chronić. Zaufało nam już ponad 430 000 klientów i ponad 7 000 polskich przedsiębiorstw, bo pomagamy klientom czuć się gotowymi na to, co przyniesie życie. Ludzie i ich potrzeby są dla nas najcenniejszym źródłem inspiracji, zarówno gdy tworzymy ofertę dla klientów, jak i miejsce do pracy dla naszych blisko 700 ekspertów.
Dołącz do nas, bo w Unum…
- rośniemy – tylko w 2022 roku dołączyło do nas ponad 100 osób, a cały zespół Unum liczy obecnie blisko 700 pracowników,
- dobrze zarabiamy – za naszą pracę otrzymujemy premie i nagrody, a najlepsi z nas mogą brać udział w zagranicznych wyjazdach i konferencjach,
- cenimy różnorodność – kobiety stanowią ponad 50% osób na stanowiskach menadżerskich, sprawnie funkcjonuje u nas program I&D (Inkluzywność i Różnorodność),
- rozwijamy się – mamy bogatą ofertę szkoleń, działają u nas także programy coachingu i mentoringu,
- robimy coś dobrego – angażujemy się w akcje charytatywne Fundacji Unum, a firma zapewnia nam dodatkowy dzień wolny na wolontariat,
- zachowujemy zdrowy balans między życiem a pracą – dzięki elastycznym godzinom pracy hybrydowej i bogatej ofercie benefitów,
- lubimy tę pracę – od 5 lat corocznie jesteśmy wyróżnieni tytułem Najlepszego Pracodawcy, a 91% z nas bez wahania poleciłoby naszą firmę znajomym szukającym pracy.
Najlepszy Pracodawca 2022
6 razy z rzędu
17 oddziałów
700 pracowników
91% pracowników
Benefity
Atrakcyjne wynagrodzenie
Dodatkowo system motywacyjny -
nagrody, premie.
Ubezpieczenie grupowe
Grupowe ubezpieczenie na życie dla Ciebie i Twoich bliskich.
Opieka medyczna
Abonament medyczny LuxMed.
Program rozwojowy, w tym nauka języków
Szerokie możliwości rozwoju: szkolenia, konferencje i warsztaty.
Elastyczne godziny pracy i praca hybrydowa
Ty decydujesz, w jakim przedziale godzin pracujesz.
System kafeteryjny
System kafeteryjny MyBenefit – wybierz to, co lubisz.
Zdrowie i wellbeing
Dofinansowanie do zajęć sportowych -
Karta Multisport.
Dodatkowe świadczenia socjalne
Wypłacane z okazji Świąt, dnia dziecka, powakacyjnie lub w trudnych sytuacjach finansowych.
Kultura
Zniżki na bilety do kin i teatrów.
Aktualne oferty pracy
Znajdź swoje miejsce
Twój zakres obowiązków
- przeprowadzanie audytów wewnętrznych we wszystkich obszarach działalności Spółki, zgodnie z przepisami prawa, wytycznymi organów nadzoru i międzynarodowymi standardami praktyki zawodowej audytu wewnętrznego,
- sporządzanie raportów z audytów wraz z formułowaniem ustaleń, wniosków i rekomendacji,
- monitorowanie i nadzór nad wdrożeniem zaleceń audytu wewnętrznego i audytów zewnętrznych,
- wsparcie w przygotowywaniu rocznych planów audytów wewnętrznych w oparciu o ocenę kluczowych obszarów ryzyka,
- przeprowadzanie pozaplanowych audytów wewnętrznych i kontroli,
- udział w zapewnieniu Spółce odpowiedniej skuteczności systemów zarządzania ryzykiem i kontroli wewnętrznej,
- budowanie i utrzymywanie silnych i efektywnych relacji z partnerami biznesowymi.
Nasze wymagania
- co najmniej 7 lat doświadczenia zawodowego w rozbudowanych strukturach organizacyjnych w środowisku międzynarodowym, preferowane z rynku finansowego i/lub z Big4,
- min. 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze merytorycznym: audyt wewnętrzny, audyt zewnętrzny, compliance lub pokrewne oraz doświadczenie w zarządzaniu projektami,
- wykształcenie wyższe. Preferowane kierunki: bankowość i ubezpieczenia, finanse, analiza danych lub pokrewne,
- zaawansowana znajomość j. angielskiego,
- zdobyte uprawnienia biegłego rewidenta i/lub ACCA oraz Certified Internal Auditor/CIA/ będą dodatkowym atutem,
- umiejętność analizowania i agregowania danych oraz analizy i interpretacji przepisów prawa oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- znajomości Międzynarodowych Standardów Praktyki Zawodowej Audytu Wewnętrznego będzie dodatkowym atutem.
Twój zakres obowiązków
- proponowanie i przygotowywanie koncepcji produktu, specyfikacji produktowej i uzgadnianie jej z pozostałymi interesariuszami w organizacji,
- przygotowywanie ogólnych warunków ubezpieczeń i pozostałej dokumentacji produktowej, a także analiz rynkowych dotyczących rynku ubezpieczeń,
- koordynowanie procesu wdrażania nowych produktów w formie projektów i inicjatyw,</li
- analizowanie portfela istniejących produktów na podstawie danych dostępnych w firmie,
- rekomendowanie zmian produktowych na podstawie przeprowadzonych analiz oraz potrzeb sprzedaży,
- opracowywanie i realizowanie szkoleń produktowych,
- negocjowanie warunków z dostawcami (firma reasekuracyjna, placówki medyczne, assistance, inni podwykonawcy),
- organizowanie komitetów, grup doradczych (Sprzedaż, Klienci).
Nasze wymagania
- min. 3 letnie doświadczenie we wprowadzaniu i zarządzaniu produktami w branży ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczeń na życie, znajomość ubezpieczeń zdrowotnych będzie dodatkowym atutem,
- wykształcenie wyższe (preferowane o profilu ekonomicznym lub informatycznym),
- umiejętność prowadzenia projektów, przygotowywania, analizowania i wykorzystania badań konsumenckich,
- umiejętność proponowania rozwiązań w zakresie rozwoju produktów w oparciu o różne aspekty (w tym rynek, badania, strategia organizacji, potrzeby sprzedaży),
- znajomość języka angielskiego – na poziomie min. B1 – B2,
- zdolności negocjacyjne i komunikacyjne oraz umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność pracy pod presją czasu, wielozadaniowość, a także bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Twój zakres obowiązków
- pozyskiwanie nowych klientów oraz przygotowywanie ofert ubezpieczeń grupowych,
- obsługa klientów,
- wspieranie klientów w obszarze benefitów pracowniczych,
- praca w systemie CRM.
Nasze wymagania
- etyka pracy,
- umiejętność pracy zespołowej oraz otwartość do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- min. roczne doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej,
- prawo jazdy kat. B oraz gotowość do podróży służbowych na terenie Polski,
- wykształcenie min. średnie.
Oferujemy
- indywidualnie dopasowane wynagrodzenie podstawowe do 6 000 PLN brutto w zależności od wysokości planu sprzedaży,
- atrakcyjny, przejrzysty system miesięcznej premii, uzależnionej od stopnia realizacji planu sprzedaży,
- udział w szkoleniach (wewnętrznych i zewnętrznych), rozwijających kompetencje z zakresu m. in. sprzedaży, negocjacji, wystąpień publicznych,
- niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy (z możliwością wykorzystywania w celach prywatnych), ryczałt paliwowy, laptop, telefon komórkowy,
- elastyczny czas pracy,
- możliwość zakupu karty Multisport (od pierwszego miesiąca współpracy),
- ubezpieczenie grupowe na życie (od pierwszego miesiąca współpracy),
- prywatna opieka medyczna, w tym możliwy również pakiet rodzinny (od pierwszego miesiąca współpracy),
- jeśli zostaniesz z nami co najmniej rok – będziesz mieć możliwość przystąpienia do atrakcyjnego programu emerytalnego (szczegóły omówimy na spotkaniu),
- stabilną i długofalową współpracę w oparciu o własną działalność gospodarczą – umowę agencyjną,
- możliwość wpływu i pomocy w lokalnych społecznościach poprzez udziału w wielu akcjach społecznych i charytatywnych organizowanych przez Fundację Unum.
Twój zakres obowiązków
- organizowanie cyklicznych spotkań wdrożeń zmian (CAB – Change Advisory Board),
- zarządzanie wdrożeniami, weryfikowanie przygotowanej konfiguracji aplikacji i kompletności oprogramowania do wdrożenia produkcyjnego,
- zarządzanie zmianą wersji aplikacji, systemów operacyjnych, baz danych, a także zmianą konfiguracji środowisk pod testy, projekty,
- aktualizowanie bazy CMDB – Configuration Management Database,
- przygotowanie zleceń wdrożeń dla zewnętrznych grup administratorów (ServiceNow),
- wspieranie procesów audytowych, raportowanie zmian (KPI),
- wspieranie ciągłego doskonalenia innych procesów IT w organizacji, a także projektów od strony konfiguracji i architektury wdrożenia
Nasze wymagania
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku koordynatora wdrożeń,
- wykształcenie wyższe informatyczne lub techniczne,
- bardzo dobra znajomość systemów zgłoszeniowych ManageEngine Service Desk Plus, ServiceNow,
- znajomość bibliotek ITIL, aplikacji JIRA, Enterprise Architect oraz procesów CI/CD, Devops,
- język angielski na poziomie B2,
- umiejętność analitycznego myślenia oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- umiejętność koordynowania prac wdrożeniowych kilku zespołów.
Twój zakres obowiązków
- odbieranie połączeń przychodzących od klientów wszystkich linii biznesowych oraz obsługa skrzynek mailowych,
- przyjmowanie i procesowanie zleceń składanych przez klientów drogą telefoniczną.,
- obsługa administracyjna polis i zmian na polisach,
- udzielanie informacji o oferowanych produktach i usługach,
- współpraca z Siłami Sprzedaży i innymi działami firmy w zakresie obsługi Klienta,
- praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:30-16:30/9:00-17:00.
Nasze wymagania
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min. 1 rok),
- wykształcenie minimum średnie,
- nastawienie na realizację zadań,
- orientacja na potrzeby klienta,
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
- Umiejętność organizacji pracy własnej oraz doświadczenie w pracy w zespole,
- otwartość i chęć uczenia się,
- mile widziana znajomość języka angielskiego,
- doświadczenie w dziale obsługi klienta w branży ubezpieczeń.
Twój zakres obowiązków
- ocena, analiza i akceptacja ryzyka ubezpieczeniowego w ubezpieczeniach indywidualnych do określonej sumy ubezpieczenia, ocena ryzyka w ubezpieczeniach grupowych, ocena zmian po wydaniu polisy,
- uzupełnianie brakujących informacji niezbędnych do oceny poprzez kontakt mailowy/telefoniczny z Life Protection Advisorami/zespołem CSS,
- prowadzenie korespondencji z klientami oraz przygotowywanie i udzielanie informacji klientom i agentom ubezpieczeniowym,
- współpraca z innymi działami w procesie oceny ryzyka,
- przygotowanie i prowadzenie szkoleń dla sił sprzedaży.
Nasze wymagania
- min. 2-3 lata doświadczenia w ocenie ryzyka w ubezpieczeniach na życie (ocena ryzyka medycznego oraz finansowego),
- dobra znajomość branży ubezpieczeniowej oraz uwarunkowań prawnych/wymogów regulatora w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i oceny ryzyka,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1,
- znajomość terminologii medycznej oraz zdolność analitycznego myślenia,
- dokładność, skrupulatność, systematyczność, terminowość,
- komunikatywność oraz wysokie zdolności interpersonalne oraz umiejętność współpracy w zespole.
Twój zakres obowiązków
- pozyskiwanie i przekazywanie kontaktów rekrutacyjnych dla kadry menadżerskiej sieci sprzedaży indywidualnej,
- administrowanie bazą danych prowadzonych procesów rekrutacyjnych,
- aktywne poszukiwanie oraz rekomendowanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów,
- współuczestniczenie w rozwoju wewnętrznych narzędzi oraz realizowanie bieżących działań poprawiających efektywność rekrutacji,
- opracowywanie raportów oraz zestawień z prowadzonych projektów rekrutacyjnych,
- przeprowadzanie rozmów Exit Interview, przygotowywanie raportów i prezentacji wyników z rozmów.
Nasze wymagania
- 2-3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (wsparcie rekrutacji, sourcing),
- wykształcenia wyższe,
- znajomość różnorodnych metod poszukiwania i selekcji kandydatów oraz systemów ATS (np. eRecruiter),
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
- energia, pomysłowość, kreatywność, chęć szukania nowych rozwiązań i alternatywnych źródeł kandydatów,
- duża samodzielność, zaangażowanie oraz odpowiedzialność za powierzone zadania oraz umiejętność łatwego nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji,
- bardzo dobra organizacja pracy i profesjonalne podejście do wykonywanych zadań.
Twój zakres obowiązków
- stała współpraca i utrzymanie dobrego kontaktu z zespołem sprzedaży i Centralą,
- obsługa Klientów w Oddziale,
- prowadzenie administracji Oddziału,
- przygotowywanie raportów,
- wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz ich kontrola,
- ścisłe przestrzeganie i egzekwowanie obowiązujących procedur,
- dbałość o realizowanie standardów obsługi Klienta i jakość biznesu.
Nasze wymagania
- min. roczne doświadczenie w obsłudze Klienta lub administracji w międzynarodowej firmie,
- biegła obsługa pakietu MS Office,
- otwartość na potrzeby Klienta i współpracowników,
- doskonałe umiejętności organizacyjne, operatywność,
- umiejętność dostosowania do zmieniających się warunków,
- umiejętność dokonywania analizy sytuacji i wyciągania wniosków,
- chęć samodoskonalenia w dynamicznym środowisku pracy.
Twój zakres obowiązków
- księgowanie i uzgadnianie składek za ubezpieczenie indywidualne, kontrola płatności, samodzielne wyjaśnianie nieprawidłowości na polisach,
- dokonywanie zmian na polisach, wznowienia polis po upadku, procesowanie rezygnacji, zwroty składek dla klienta,
- prowadzenie korespondencji z klientami i agentami ubezpieczeniowymi, a także telefoniczna obsługa klienta wewnętrznego,
- rozpatrywanie skarg klientów, prowadzenie z klientem korespondencji dotyczącej skarg,
- uczestniczenie w projektach usprawniających procesy obsługi klienta,
- rekomendowanie zmian/usprawnianie procesów i procedur obsługi polis.
Nasze wymagania
- min. 1 rok doświadczenia, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta w obszarze finansowym,
- wykształcenie wyższe, min. Licencjackie,
- znajomość podstaw prawa w zakresie ubezpieczeń,
- znajomość języka angielskiego – na poziomie komunikatywnym min. B1,
- umiejętność analitycznego myślenia, zaangażowanie, operatywność i bardzo dobra organizacja pracy,
- znajomość metod obsługi klienta- umiejętność efektywnego słuchania, cierpliwość, empatia, umiejętność rozwiązywania problemów),
- komunikatywność, dokładność, terminowość, odporność na stres oraz umiejętność rozwiązywania problemów.
Twój zakres obowiązków
- współpraca przy przygotowaniu prognoz i analiz dotyczących sprzedaży,
- wsparcie w procesie automatyzacji procesów raportowych zgodnie z przekazanymi wytycznymi,
- tworzenie nowych warstw raportowych zgodnie z zapotrzebowaniem biznesowym,
- wdrożenie narzędzi monitorujących działania sprzedażowe,
- wsparcie w opracowywaniu analiz i raportów na potrzeby innych działów,
- wsparcie dla działu Obsługi Pośredników i Analiz w codziennych obowiązkach.
Nasze wymagania
- około 2 lata doświadczenia w pracy w zakresie analiz, ubezpieczeń lub finansów,
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomiczne),
- dobra znajomość programu Excel i Access,
- język angielski – (w mowie i w piśmie) min. B1,
- systematyczność, dokładność i umiejętność pracy w grupie,
- zdolności analityczne i matematyczne.
Twój zakres obowiązków
- wykonywanie działań wspierających Zespół Nowego Biznesu Ubezpieczeń Grupowych w zadaniach związanych z wdrażaniem nowych klientów,
- tworzenie dokumentacji polisowej dla nowych klientów,
- weryfikacja poprawności złożonych Wniosków o przystąpienie do Umowy ubezpieczenia.
Nasze wymagania
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym znajomość Ms Office,
- zdolność analitycznego myślenia oraz dokładność i skrupulatność,
- komunikatywność, wysokie zdolności interpersonalne i samodzielność w działaniu,
- dostępność ok 40 godzin tygodniowo,
- znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym.
Oferyjemy
- umowa zlecenie,
- możliwość nauki od najlepszych ekspertów w branży,
- poznanie specyfiki pracy w towarzystwie ubezpieczeniowym.
Proces rekrutacji
Spotkajmy się!
Rozmowa online
Specjalista ds. Rekrutacji umówi się z Tobą i potencjalnym przełożonym na spotkanie online. Poznamy się i porozmawiamy o Twoich umiejętnościach, doświadczeniu oraz o wzajemnych oczekiwaniach.
Spotkanie w biurze
Drugi etap to doskonała okazja do poznania się osobiście. Relacje są dla nas bardzo ważne. Zaprosimy Cię do biura, bo chcemy żebyś mógł/mogła poznać przyszłe miejsce pracy.
Decyzja
Omówimy wspólnie przygotowaną dla Ciebie ofertę pracy. Mamy nadzieję, że rozpoczniesz z nami przygodę pełną nowych projektów i możliwości rozwoju.
Nasze departamenty
Znajdź swoją ścieżkę kariery
Sprzedaży Ubezpieczeń
Grupowych
Sprzedaży Ubezpieczeń
Indywidualnych
Sieci Sprzedaży
Bezpośredniej
Klienta Indywidualnego
Świadczeń
Grupowych
Korporacyjnej
Oferty i Produktów
Nowego Biznesu
Pośredników i Analiz
Projektami i Procesami
Ryzykiem
Nagrody i wyróżnienia
Jesteśmy doceniani!
Dołącz do Unum Polubisz nasAplikuj