preloader

Pracodawca

Pracujemy wyłącznie z najlepszymi specjalistami w następujących dziedzinach: Prawo, Sprzedaż, Aktuariat, Wypłata świadczeń, Ocena ryzyka, Marketing, Obsługa Klienta, Kontroling, Finanse, IT oraz HR.     Na świecie Grupa Unum zatrudnia ponad 10 000 pracowników i jest doceniana przez niezależne instytucje jako najlepszy pracodawca. Świadczą o tym m.in. takie wyróżnienia jak: – Forbes America’s Best Employers 2015 – 2016 – Best Places To Work in Insurance 2009 – 2014 – Best Employers for Healthy Lifestyles National Business Group on Health.     W Polsce, Unum Życie zostało uhonorowane tytułami: – AON, Najlepszy Pracodawca 2005, 2006, 2009, 2010, 2012, 2018 – PSZK, HR Najwyższej Jakości 2017, 2018 – Agencja Newseria, Inspiratorzy Biznesu: Najlepszy Pracodawca 2018. Zobacz video i dowiedz się, co Unum Życie robi, żeby zwiększyć wskaźnik zaangażowania swoich pracowników?     Jesteśmy członkiem Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami (www.pszk.pl). Nasza rola polega między innymi na wymianie wiedzy i doświadczeń, wzajemnej inspiracji i poszukiwaniu efektywnych rozwiązań w zarządzaniu kapitałem ludzkim.       Cały czas monitorujemy rynek w poszukiwaniu najlepszych specjalistów w swoich dziedzinach. Zaaplikuj do nas niezależnie od prowadzonych obecnie rekrutacji [APLIKUJ].


Benefity

  • stabilne zatrudnienie,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • szerokie możliwości rozwoju zawodowego i samorealizacji: szkolenia, konferencje i warsztaty,
  • bogaty pakiet świadczeń dodatkowych – opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, plan emerytalny, system kafeteryjny,
  • elastyczne godziny pracy – w ramach możliwości oferowanych na Twoim stanowisku,
  • przyjazne środowisko pracy, oparte na wzajemnym szacunku, uczciwości i współpracy,
  • atrakcyjny system motywacyjny – premie, nagrody dla najlepszych pracowników, m.in. w formie wyjazdów zagranicznych.

Oferty pracy

Kierownik zespołu Help-Desk i usług IT

Aplikuj

Opis stanowiska:

  • Kierowanie pracą zespołu: ocena, rozwój kompetencji, pozyskiwanie specjalistów do zespołu.
  • Opracowywanie KPI i SLA oraz raportowanie i odpowiadanie za ich realizację w obszarze jakości i terminowości realizacji zadań zespołu.
  • Współtworzenie strategii operacyjnej działu IT.
  • Wsparcie zespołu w bieżącej obsłudze informatycznej Klienta Wewnętrznego.
  • Zarządzanie procesami w zespole wsparcia biznesu i usług IT.
  • Wsparcie biznesu w wyborze rozwiązań i dostawców.
  • Uczestnictwo w projektach biznesowych (wsparcie analityczne, procesowanie umów, organizacja warsztatów pre-sales).
  • Kontakt z dostawcami działu IT w zakresie przygotowywania i negocjacji umów z dostawcami Działu IT.
  • Zarządzanie licencjami oraz wsparciem i cyklem życia środków IT (EoL).
  • Koordynowanie zakupów IT.
  • Odpowiedzialność za obieg płatności i raportowanie budżetu do Dyrektora działu IT.
  • Nadzór nad CMDB.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe.
  • Min. 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierowniczym w IT.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
  • Znajomość zagadnień sieciowych.
  • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Samodzielność, inicjatywa i dynamika w działaniu.
  • Komunikatywność oraz nastawienie na współpracę w zespole.
  • Zdolności interpersonalne i organizacyjne.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Praktyczna znajomość ITIL.
  • Doświadczenie we wsparciu użytkownika.

Oferujemy

  • Umowę o pracę,
  • System kafeteryjny,
  • Prywatną opiekę medyczną,
  • Zniżki na bilety do kina i teatru,
  • Biuro w centrum miasta,
  • Świadczenia socjalne,
  • Ubezpieczenie grupowe,
  • Dofinansowanie wakacji.

Młodszy Specjalista ds. naliczania prowizji

Aplikuj

Opis stanowiska:

  • Przygotowywanie i naliczanie wynagrodzeń dla Sił Sprzedaży – zapewnienie terminowości i poprawności procesu.
  • Tworzenie narzędzi analitycznych usprawniających pracę działu i innych jednostek organizacyjnych.
  • Przygotowywanie prognoz i analiz dotyczących sprzedaży.
  • Przygotowywanie raportów, rankingów oraz rozliczanie konkursów.
  • Prowadzenie projektów dotyczących modelu wynagradzania.
  • Przygotowywanie wyliczeń dot. budżetu prowizji oraz bieżąca weryfikacja poziomu realizacji.
  • Współpraca z innymi działami w zakresie systemu wynagrodzeń.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe.
  • Co najmniej rok doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Wysokie, potwierdzone zdolności analityczne i matematyczne.
  • Bardzo dobra znajomość programu Excel (znajomość VBA będzie dodatkowym atutem).
  • Systematyczność, dokładność.
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz wyznaczania priorytetów.
  • Umiejętność prowadzenia szkoleń.
  • Znajomość statystyki oraz umiejętność tworzenia modeli matematycznych.
  • Umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy

  • Umowę o pracę,
  • System kafeteryjny,
  • Prywatną opiekę medyczną,
  • Zniżki na bilety do kina i teatru,
  • Biuro w centrum miasta,
  • Świadczenia socjalne,
  • Ubezpieczenie grupowe,
  • Dofinansowanie wakacji.

Specjalista ds. AML

Aplikuj

Opis stanowiska:

  • Ustalanie beneficjentów rzeczywistych klientów, struktury własności i powiązań kapitałowych.
  • Przeprowadzanie innych czynności z zakresu procesu KYC.
  • Analiza transakcji oraz zebranych informacji na temat klientów pod kątem oceny ryzyka.
  • Weryfikacja statusu PEP oraz list sancyjnych.
  • Stosowanie innych środków bezpieczeństwa finansowego w obszarze grupowych ubezpieczeń na życie.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Ekonomia, Finanse lub Prawo).
  • Znajomość zagadnień z zakresu AML/CFT, KYC, due diligence.
  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (obszar KYC/AML/Compliance).
  • Znajomość języka angielskiego.
  • Znajomość pakietu MS Office, szczególnie MS Excel.
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz spostrzegawczość.
  • Dokładność i sumienność.

Oferujemy

  • Umowę o pracę,
  • System kafeteryjny,
  • Prywatną opiekę medyczną,
  • Zniżki na bilety do kina i teatru,
  • Biuro w centrum miasta,
  • Świadczenia socjalne,
  • Ubezpieczenie grupowe,
  • Dofinansowanie wakacji.

Kierownik Zespołu Sprzedaży (Wrocław)

Aplikuj

Tak więc jeśli:

  • możesz pochwalić się sukcesami w obszarze sprzedaży,
  • posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • jesteś otwarty na nowe wyzwania,
  • nie pracowałeś w branży ubezpieczeniowej,
  • posiadasz wykształcenie wyższe,
  • lubisz ludzi i cenisz dobrą atmosferę w pracy,
  • poszukujesz firmy o dobrej reputacji,
  • etyka i profesjonalizm są dla Ciebie kluczowymi wartościami,

…aplikuj do Unum

  • proponujemy samodzielne stanowisko,
  • możliwość budowy własnych struktur sprzedaży,
  • nieograniczone możliwości rozowju,
  • podstawa wynagrodzenia na poziomie 6000-8000 tys. PLN plus prowizje.

Digital Marketing Manager

Aplikuj

Opis stanowiska:

  • Planowanie, wdrażanie i zarządzanie digitalowymi kampaniami marketingowymi.
  • Budowanie świadomości marki w grupach docelowych.
  • Generowanie leadów B2B oraz B2C.
  • Analizowanie efektywności prowadzonych działań oraz optymalizacja wskaźników.
  • Zarządzanie stroną internetową spółki oraz Intranetem.
  • Organizacja pracy własnej oraz nadzór nad pracą innych osób.
  • Współpraca z działem sprzedaży oraz firmami zewnętrznymi.

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min. 3 lata).
  • Doświadczenie w planowaniu i realizacji kampanii w social mediach.
  • Praktyczna znajomość narzędzi digitalowych (GA, GTM, FB Ads, marketing aut., etc.).
  • Znajomość zasad działania kanałów komunikacji marketingowej.
  • Znajomość zasad działań z zakresu SEO i SEM.
  • Umiejętność strategicznego i kreatywnego myślenia.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętności zarządzania zespołem.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Oferujemy

  • Umowę o pracę,
  • System kafeteryjny,
  • Prywatną opiekę medyczną,
  • Zniżki na bilety do kina i teatru,
  • Biuro w centrum miasta,
  • Świadczenia socjalne,
  • Ubezpieczenie grupowe,
  • Dofinansowanie wakacji.

Specjalista ds. BHP (1/3 etatu)

Aplikuj

Opis stanowiska:

  • Koordynacja oraz nadzór nad całokształtem zagadnień związanych z organizacją bezpiecznej pracy w Spółce.
  • Podnoszenie świadomości pracowników z zakresu bezpieczeństwa pracy.
  • Planowanie, przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników.
  • Współpraca z zewnętrznymi organizacjami i instytucjami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • Doradztwo w zakresie stosowania przepisów i zasad bhp oraz ppoż.
  • Przygotowywanie okresowych analiz stanu BHP, sporządzanie raportów i rekomendacji oraz dokumentacji i statystyk.
  • Monitorowanie i kontrola przestrzegania wymogów prawnych i systemowych w obszarze BHP i ochrony środowiska.
  • Przygotowywanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego.
  • Nadzór nad prowadzeniem postępowań powypadkowych.
  • Rekomendowanie i wdrażanie zmian zwiększających bezpieczeństwo pracy.

Wymagania:

  • Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku w firmie o strukturze rozproszonej.
  • Wykształcenie wyższe o specjalności BHP lub wyższe wraz ze studiami podyplomowymi z zakresu BHP.
  • Bardzo dobra znajomość aktualnych przepisów w zakresie BHP i ochrony przeciwpożarowej.
  • Umiejętność wywierania wpływu i egzekwowania zasad i przepisów BHP od pracowników innych działów.
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
  • Nastawienie na realizację celów.
  • Dobra organizacja pracy i odpowiedzialność.

Oferujemy

  • Umowę o pracę,
  • System kafeteryjny,
  • Prywatną opiekę medyczną,
  • Zniżki na bilety do kina i teatru,
  • Biuro w centrum miasta,
  • Świadczenia socjalne,
  • Ubezpieczenie grupowe,
  • Dofinansowanie wakacji.

Administrator aplikacji biznesowych

Aplikuj

Opis stanowiska:

  • Obsługa i analiza incydentów/problemów związanych z działaniem aplikacji (2 linia wsparcia).
  • Zarządzanie aplikacjami biznesowymi oraz procesem ich uaktualniania we współpracy z Inżynierem ds. konfiguracji.
  • Zapewnienie właściwego poziomu świadczenia usług IT w obszarze aplikacji.
  • Wdrożenie zmian / poprawek w aplikacjach na podstawie analizy incydentów, ich testowanie oraz wdrożenie na produkcję we współpracy z Inżynierem ds. konfiguracji.
  • Współpraca z wewnętrznym Klientem biznesowym.
  • Współpraca z dostawcami wewnętrznymi jaki i zewnętrznymi.

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy z aplikacjami na serwerach IIS.
  • Podstawowa znajomość języka SQL i pracy z bazami danych (MSSQL, Oracle).
  • Samodzielność, inicjatywa i dynamika w działaniu.
  • Zorientowanie na cel.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i z wymagającym klientem.
  • Skrupulatność i dokładność przy wykonywanych zadaniach.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Mile widziane:

  • Znajomość narzędzi Jira, Octopus, TeamCity, BitBucket, Enterprise Architect.
  • Doświadczenie w pracy w metodyce DevOps.
  • Umiejętność pisania skryptów Powershell.
  • Doświadczenie w zarządzaniu aplikacjami Java (Tomcat).
  • Znajomość biblioteki ITIL.
  • Doświadczenie pracy w branży ubezpieczeniowej.