kategoria

Robert Watkowski, Dyrektor Działu Obsługi Klienta wyróżniony przez Polską Izbę Ubezpieczeń

24 stycznia 2022 Firma

Robert Watkowski otrzymał odznakę za zasługi dla ubezpieczeń przyznawaną przez PIU za osiągniecia i zaangażowanie w kształtowanie wysokich standardów na rynku ubezpieczeń.

 
Dzięki pracy Roberta Watkowskiego i podległych mu zespołów, które stawiają zawsze dobro klienta w centrum swoich działań, Unum było wielokrotnie wyróżnione za jakość w zakresie obsługi klienta, między innymi tytułem Firma Przyjazna Klientowi czy Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa.
 

Unum Życie po raz czwarty z tytułem Najlepszy Pracodawca 2021

24 stycznia 2022 Firma

Unum Życie jednym z Najlepszych Pracodawców 2021 w Polsce (Kincentric Best Employer). To już czwarte z rzędu wyróżnienie za budowanie angażującego miejsca pracy.

 
Kincentric Best Employers to program prowadzony i rozpoznawalny na świecie od 20 lat (wcześniej jako Aon Best Employers). Program wyłania firmy, które tworzą najbardziej angażujące miejsca pracy, a tytuł Najlepszego Pracodawcy jest przyznawany wyłącznie w oparciu o wyniki badań opinii pracowników.

 
Więcej w informacji prasowej.

Unum Życie rozszerza ofertę o ubezpieczenia dla dzieci – Lepszy Start

16 listopada 2021 Produkt

Z badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia wynika, że Polacy dają dzieciom istotne finansowe wsparcie na wejście w dorosłość. Najczęściej są to środki na organizację wesela, finansowanie studiów, a także kiedy urodzi im się dziecko.

 
Rodzice lub opiekunowie zapewniają dzieciom pomoc finansową w zakupie mieszkania albo w doraźnych trudnościach finansowych. Unum odpowiada na możliwe potrzeby wchodzących w dorosłość dzieci i troski rodziców – wprowadza do oferty polisę ubezpieczeniową Lepszy Start – Ubezpieczenie na Życie i Dożycie Dziecka wraz z dodatkowym ubezpieczeniem przejęcia opłacania składek.
 
Więcej w informacji prasowej.

Unum Po raz trzeci z tytułem Firma Przyjazna Klientowi

11 października 2021 Firma

Unum Życie po raz trzeci otrzymało certyfikat Firma Przyjazna Klientowi. Wyróżnienie nadawane jest przez agencją badawczą Experience Institute, na podstawie zrealizowanego na reprezentatywnej próbie klientów badania satysfakcji.

 
W trakcie badania klienci proszeni byli o udzielenie odpowiedzi na temat ich doświadczeń we współpracy z Unum. W ankiecie poruszane są obszary dotyczące: gotowości do rekomendacji produktów firmy (NPS), wskaźnik ogólnego zadowolenia ze współpracy (Customer Satisfaction Score), wskaźnik Customer Effort Score (wysiłek wkładany przez klientów w załatwienie ostatniej sprawy), podejście spółki do klientów, jakość ich obsługi oraz sam proces zakupowy.
 
Więcej w informacji prasowej.

FirmaProduktRynek

Używamy pliki cookie

Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.