kategoria

Pramerica Życie TUiR SA Firmą Przyjazną Klientowi

25 października 2017 Firma

Pramerica Życie otrzymała godło Firma Przyjazna Klientowi. Tytuł ten przyznawany jest przedsiębiorstwom prezentującym najwyższe standardy w obsłudze klienta.

 
Firma Przyjazna Klientowi to tytuł nadawany przez Fundację Obserwatorium Zarządzania na podstawie wyników nieza-leżnych badań konsumentów. Za pomocą specjalnej ankiety badane są doświadczenia klientów w takich obszarach jak zadowolenie ze współpracy, jakość obsługi oraz skłonności klientów do rekomendacji firmy. O przyznaniu tytułu decyduje wysoki wynik łączny z ankiet na poziomie min. 85% oraz pozytywna rekomendacja Kapituły Programu. Rezultat Pramerica Życie wyniósł 90%.
 
Czujemy się wyjątkowo docenieni, nie tylko przyznaniem prestiżowego godła Firmy Przyjaznej Klientowi, ale przede wszystkim tak wysokimi ocenami naszych Klientów, ich lojalnością i zadowoleniem ze współpracy z nami. W ramach prowadzonych ankiet otrzymaliśmy wiele ciepłych komentarzy, a także konstruktywne informacje zwrotne, które posłużą nam do dalszych usprawnień i stałego doskonalenia jakości obsługi. Za wszystkie głosy serdecznie dziękujemy – komentuje Robert Gowin, Członek Zarządu Pramerica Życie.
 
Godło Firma Przyjazna Klientowi jest przyznawane na 12 miesięcy. Program istnieje na polskim rynku ponad 10 lat.

Dzień Wolontariusza w Pramerica

23 października 2017 CSR

Ponad 280 osób odwiedziło 11 placówek opiekuńczych i wychowawczych położnych w różnych miejscowościach, by pomóc tym, którzy najbardziej potrzebują wsparcia. Współpracownicy, pracownicy, a także ich rodziny i przyjaciele zamienili się w tym dniu malarzy, ogrodników, animatorów, kucharzy, majsterkowiczów.

 

Dzień Wolontariusza to wyjątkowy czas, w którym wszyscy skupiamy uwagę na tych, których los doświadczył. Naszą pracą chcemy im pokazać, że świat jest pełen dobra i ludzi, którzy bezinteresownie pomagają. Zaangażowanie wolontariuszy polega na remontowaniu sal, odnawianiu placów zabaw, porządkowaniu ogrodów, a także beztroskiej zabawie z dziećmi przebywającymi w odwiedzanych przez nas placówkach – mówi Małgorzata Morańska, rzecznik prasowy Pramerica Życie.

 

W tym roku firma odwiedziła: Dom Dziecka w Równem, Poradnię Profilaktyki i Pomocy Rodzinie PTZN w Bydgoszczy, Placówki Opiekuńczo-Wychowawcze w Krakowie, Lubelskie Hospicjum Małego Księcia, Dom Dziecka w Porszewicach, Dom Dziecka w Olsztynie, Schronisko dla Zwierząt w Olsztynie, Dom Dziecka w Kórniku, Dom dla Chorych Bezdomnych Betlejem w Warszawie, Stowarzyszenie Świętego Celestyna w Mikoszowie, Domu Pomocy Społecznej w Chmielniku.

Pramerica Życie zaprasza na sobotę pełną rodzinnych przeżyć

02 października 2017 Firma

Pramerica Życie zaprasza na Warszawski Piknik Rodzinny podczas Narodowego Dnia Sportu, który odbędzie się w sobotę, 7 października 2017 r. na błoniach PGE Narodowego. To wyjątkowe święto, podczas którego rodziny z dziećmi będą miały okazję nieodpłatnie skorzystać z ofert firm prowadzących zajęcia ruchowe i edukacyjne dla najmłodszych.

 

Warszawski Piknik Rodzinny Pramerica i Narodowy Dzień Sportu to wyjątkowy czas dla całych rodzin z mnóstwem atrakcji, bezpłatnych konsultacji, możliwościami sprawdzenia się w wielu dyscyplinach sportowych i odkrycia nowych form spędzania czasu z dala od telewizora i komputera.

 

Czeka nas czas beztroskiej rodzinnej zabawy i odkrywania nowych pasji, nie tylko tych sportowych. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że aby móc je realizować i spełniać swoje marzenia, niezbędne jest do tego poczucie bezpieczeństwa finansowego. Podczas tych wyjątkowych dni, zadbamy o doskonałą zabawę tych najmłodszych, a także o spokój ducha i pewne jutro całych rodzin. Serdecznie zapraszamy – mówi Małgorzata Morańska, rzecznik prasowy Pramerica Życie TUiR SA.

 

W strefie towarzystwa ubezpieczeń przygotowane będą liczne ciekawe zabawy dla najmłodszych, a w czasie ich beztroskiego szaleństwa, rodzice będą mogli również porozmawiać z Life Plannerami o finansowym zabezpieczeniu potrzeb i marzeń całej rodziny.

 

Warszawski Piknik Rodzinny i narodowy Dzień Sportu organizowany jest przez Fundację Zwalcz Nudę i odbędzie się 7 października w godzinach 12.00 – 17.00, a pełna lista atrakcji przygotowanych z myślą o warszawskich rodzinach znajduje się na stronie www.warszawskiednirodzinne.pl.

Pramerica oddaje krew dla potrzebujących

14 września 2017 CSR

Pramerica Życie we współpracy z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie zorganizowała akcję krwiodawstwa w siedzibie towarzystwa, zbierając w sumie niemal 12 litrów krwi. Do akcji włączyły się również sąsiadujące firmy.

 
W akcji krwiodawstwa wzięli udział nie tylko pracownicy firmy, Life Plannerzy® i współpracownicy z warszawskich oddziałów, ale także pracownicy firm sąsiadujących z towarzystwem: Skanska Property Poland, Skanska Residential Development Poland i Bank Zachodni WBK.

 
Czasem jeden gest może uratować komuś życie, dlatego chętnie niesiemy pomoc tam, gdzie jest ona najbardziej potrzebna. Jest to spójne z misją naszej firmy. Cieszymy się, że do zorganizowanej przez nas akcji przyłączyły się sąsiadujące z nami firmy, bo dzięki nim będziemy mogli wspólnie pomóc jeszcze większej liczbie pacjentów w potrzebie – komentuje Małgorzata Morańska, rzecznik prasowy Pramerica Życie.

 
W akcji krwiodawstwa wzięło udział 46 osób, spośród których 26 dawców przeszło pozytywną kwalifikację i oddało w sumie 11,7 litrów krwi uzupełniając tym samym zasoby krwi w RCKiK.

 
Niskie zasoby krwi w okresie letnim spowodowane są zwiększoną liczbą wypadków komunikacyjnych. Nie sprzyjają też wahania temperatury i ciśnienia, które mogą wpływać na pogorszenie stanu zdrowia osób cierpiących na choroby serca, czy układu krążenia, a w razie zaostrzenia objawów pacjenci Ci mogą wymagać transfuzji. Dodatkowo wyjazdy dawców do krajów tropikalnych stanowią jedną z przyczyn wykluczenia podczas oddawania krwi. Z tych powodów ważne jest, aby jak najwięcej osób oddawało regularnie krew.

FirmaProduktRynek

Używamy pliki cookie

Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.