Aktualności

kategoria

Unum kolejny raz z nagrodą Fair Play

30 maja 2025 CSR

Podczas XXVII edycji Kongresu Brokerów Unum Życie po raz piąty z rzędu, a ósmy w historii, zdobyło tytuł najlepszego ubezpieczyciela życiowego, a także zostało wyróżnione w dodatkowej kategorii produktowej – ubezpieczenia ochronne.

 

Nagroda Fair Play jest przyznawana od 2000 roku:
• zakładom ubezpieczeń przestrzegającym zasad partnerskiej współpracy z brokerami,
• w dwóch kategoriach: towarzystwo ubezpieczeń majątkowych oraz towarzystwo ubezpieczeń życiowych,
• na podstawie anonimowych opinii brokerów oceniających jakość współpracy i oferty.

Nagroda Fair Play to dla nas ogromny powód do dumy i wyraz uznania dla codziennego zaangażowania całego zespołu Unum – szczególnie z obszaru Ubezpieczeń Grupowych. To dzięki naszej wspólnej pracy, dbałości o relacje i wyjątkowej obsłudze, brokerzy po raz kolejny wybrali właśnie nas. Jestem dumny z tego, jak wspólnie realizujemy naszą misję, stawiając naszych partnerów i klientów na pierwszym miejscu. Nasza determinacja i pasja sprawiają, że wyróżniamy się na tle całego rynku ubezpieczeń – komentuje Robert Gowin, Członek Zarządu.

Unum Życie na liście Najlepszych Miejsc Pracy Polska

23 maja 2025 Firma

Unum Życie zajęło 10. miejsce na liście Najlepszych Miejsc Pracy Polska w kategorii dużych firm!

 

Tytuł jest przyznawany:

• w ramach konkursu Najlepsze Miejsce Pracy dla firm z certyfikatem Great Place To Work. Unum zdobyło ten tytuł na przełomie roku. O wyniku decydowały wyłącznie pozytywne opinie samych pracowników o miejscu pracy, których wynik powinien wynosić min. 65%, a Unum uzyskało aż 85%.

• w 3 kategoriach: firmy małe (zatrudniające do 50 pracowników), firmy średnie (z zatrudnieniem poniżej 500 osób) i firmy duże (zatrudniające powyżej 500 osób).

Unum Życie liderem rynku ubezpieczeń w dynamice wzrostu – wyniki finansowe za 2024 rok

23 kwietnia 2025 Firma

W 2024 r. składka przypisana brutto Unum Życie TUiR S.A. wzrosła o 23%, osiągając poziom 643 mln zł, natomiast zysk netto spółki wyniósł 25,7 mln zł. Pod względem dynamiki wzrostu składki Unum zajmuje pierwsze miejsce na rynku ubezpieczeń.

 

Już kolejny rok z rzędu utrzymujemy pozycję lidera pod względem dynamiki wzrostu składki przypisanej brutto na rynku ubezpieczeń na życie, a także zajmujemy czwarte miejsce pod względem jej nominalnego wzrostu. To dla nas powód do dumy, a przede wszystkim ogromna odpowiedzialność – bo wraz ze wzrostem skali rosną również oczekiwania naszych klientów, których jest już blisko pół miliona. Niezmiennie kieruje nami ta sama misja: chronić życie i zdrowie naszych klientów. Dlatego nie zatrzymujemy się na standardowej ofercie – stale szukamy nowych sposobów, by wspierać ludzi w codziennym poczuciu bezpieczeństwa. Jednym z takich działań jest program „U lekarza”, w ramach którego bezpłatnie udostępniamy rzetelne materiały edukacyjne dotyczące troski o zdrowie i profilaktyki. To kolejny krok w stronę tego, by być zarówno solidną firmą ubezpieczeniową, jak i partnerem w życiu naszych klientów – wtedy, kiedy naprawdę nas potrzebują – dodaje Aneta Podyma, Prezes Zarządu Unum Życie.

Więcej w informacji prasowej.

Unum dba o zdrowie Polaków. Z okazji Światowego Dnia Zdrowia rusza nowy program edukacyjny „U lekarza”

15 kwietnia 2025 Firma

Unum ogłasza start nowego programu edukacyjnego „U lekarza”, który ma na celu zwiększanie świadomości zdrowotnej wśród klientów, partnerów biznesowych i interesariuszy. Pierwsze materiały wideo będą dostępne już 7 kwietnia, w Światowy Dzień Zdrowia, na oficjalnym kanale YouTube spółki.

 

„U lekarza” to seria profesjonalnych materiałów wideo oraz dodatkowych materiałów edukacyjnych poświęconych profilaktyce zdrowotnej, omawiających najczęstsze problemy zdrowotne, sposoby ich zapobiegania oraz metody dbania o zdrowie na co dzień.

Więcej w informacji prasowej.

Używamy pliki cookie

Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.