Kariera w centrali
#KarierawUnum Dołącz do nas! Rozwiń swój potencjał i osiągaj sukcesy.

Poznajmy się
Kim jesteśmy?
Unum to firma ubezpieczeniowa, która działa od 1848 r. w USA, najbardziej rozwiniętym rynku ubezpieczeń na świecie. Jesteśmy także obecni w Wielkiej Brytanii od 1990 roku. Mamy 25 lat doświadczenia na polskim rynku, a pod nazwą Unum Życie działamy od 2018 roku. Łącznie na świecie obejmujemy ochroną ponad 45 mln klientów. Naszą misją jest zapewnienie klientom poczucia bezpieczeństwa i spokoju ducha. Dlatego specjalizujemy się w ubezpieczeniach na życie, bo nie ma nic cenniejszego, co moglibyśmy chronić. Zaufało nam już ponad 466 000 klientów i ponad 9 000 polskich przedsiębiorstw, bo pomagamy klientom czuć się gotowymi na to, co przyniesie życie. Ludzie i ich potrzeby są dla nas najcenniejszym źródłem inspiracji, zarówno gdy tworzymy ofertę dla klientów, jak i miejsce do pracy dla ponad 900 ekspertów.
Dołącz do nas, bo w Unum…
- rośniemy – tylko w 2024 roku dołączyło do nas 87 osób, a cały zespół Unum liczy obecnie ponad 900 pracowników,
- dobrze zarabiamy – za naszą pracę otrzymujemy premie i nagrody, a najlepsi z nas mogą brać udział w zagranicznych wyjazdach i konferencjach,
- cenimy różnorodność – kobiety stanowią ponad 50% osób na stanowiskach menadżerskich, sprawnie funkcjonuje u nas program I&D (Inkluzywność i Różnorodność),
- rozwijamy się – mamy bogatą ofertę szkoleń, działają u nas także programy coachingu i mentoringu,
- robimy coś dobrego – angażujemy się w akcje charytatywne Fundacji Unum, a firma zapewnia nam dodatkowy dzień wolny na wolontariat,
- zachowujemy zdrowy balans między życiem a pracą – dzięki elastycznym godzinom pracy hybrydowej i bogatej ofercie benefitów,
- lubimy tę pracę – od 5 lat corocznie jesteśmy wyróżnieni tytułem Najlepszego Pracodawcy, a 91% z nas bez wahania poleciłoby naszą firmę znajomym szukającym pracy.

Najlepszy Pracodawca 2022
6 razy z rzędu

20 oddziałów

900 pracowników

91% pracowników
Benefity
Atrakcyjne wynagrodzenie
Dodatkowo system motywacyjny -
nagrody, premie.
Ubezpieczenie grupowe
Grupowe ubezpieczenie na życie dla Ciebie i Twoich bliskich.
Opieka medyczna
Abonament medyczny LuxMed.
Program rozwojowy, w tym nauka języków
Szerokie możliwości rozwoju: szkolenia, konferencje i warsztaty.
Elastyczne godziny pracy i praca hybrydowa
Ty decydujesz, w jakim przedziale godzin pracujesz.
System kafeteryjny
System kafeteryjny MyBenefit – wybierz to, co lubisz.
Zdrowie i wellbeing
Dofinansowanie do zajęć sportowych -
Karta Multisport.
Dodatkowe świadczenia socjalne
Wypłacane z okazji Świąt, dnia dziecka, powakacyjnie lub w trudnych sytuacjach finansowych.
Kultura
Zniżki na bilety do kin i teatrów.
Aktualne oferty pracy
Znajdź swoje miejsce
Twój zakres obowiązków
- kierowanie zespołem z obszaru Infrastruktury IT, Administratorów Aplikacji Biznesowych, administratorów iSeries a także Release / Configuration Management,
- zarządzanie podległym zespołem, w tym monitorowanie wyników poszczególnych pracowników i udzielanie informacji zwrotnej (ocena, rozwój kompetencji), a także rekrutacja nowych specjalistów,
- przygotowywanie wdrożeń i integracji systemów oraz wsparcie wdrożeń do środowiska produkcyjnego,
- opracowywanie i wdrażanie procedur w zakresie infrastruktury IT, zarządzanie cyklem życia systemów i infrastruktury IT,
- zapewnienie i nadzorowanie efektywnej i racjonalnej organizacji pracy podległego zespołu poprzez wdrażanie właściwych procesów i miar efektywności,
- efektywne zarządzanie budżetem kosztów IT w ramach podległych obszarów z uwzględnieniem dostawców i podwykonawców oraz zakupu usług,
- zarządzanie kontrahentami i kształtowanie poprawnych relacji z partnerami zewnętrznymi.
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe informatyczne lub techniczne,
- minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze IT, w tym 3 lata doświadczenia w zarządzaniu wieloosobowym zespołem (min. 10 osób),
- język angielski na poziomie C1,
- bardzo dobra znajomość technologii w zakresie infrastruktury IT, aplikacji biznesowych, systemów operacyjnych i baz danych,
- bardzo dobra znajomość zagadnień systemów wysokiej dostępności i niezawodności,
- umiejętności interpersonalne i analitycznego myślenia,
- umiejętność rozwiązywania problemów, a także odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
Twój zakres obowiązków
- pozyskiwanie nowych klientów oraz przygotowywanie ofert ubezpieczeń grupowych,
- obsługa klientów,
- wspieranie klientów w obszarze benefitów pracowniczych,
- praca w systemie CRM.
Nasze wymagania
- etyka pracy,
- umiejętność pracy zespołowej oraz otwartość do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- min. roczne doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej,
- prawo jazdy kat. B oraz gotowość do podróży służbowych na terenie Polski,
- wykształcenie min. średnie.
Oferujemy
- indywidualnie dopasowane wynagrodzenie podstawowe do 6 000 PLN brutto w zależności od wysokości planu sprzedaży,
- atrakcyjny, przejrzysty system miesięcznej premii, uzależnionej od stopnia realizacji planu sprzedaży,
- udział w szkoleniach (wewnętrznych i zewnętrznych), rozwijających kompetencje z zakresu m. in. sprzedaży, negocjacji, wystąpień publicznych,
- niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy (z możliwością wykorzystywania w celach prywatnych), ryczałt paliwowy, laptop, telefon komórkowy,
- elastyczny czas pracy,
- możliwość zakupu karty Multisport (od pierwszego miesiąca współpracy),
- ubezpieczenie grupowe na życie (od pierwszego miesiąca współpracy),
- prywatna opieka medyczna, w tym możliwy również pakiet rodzinny (od pierwszego miesiąca współpracy),
- jeśli zostaniesz z nami co najmniej rok – będziesz mieć możliwość przystąpienia do atrakcyjnego programu emerytalnego (szczegóły omówimy na spotkaniu),
- stabilną i długofalową współpracę w oparciu o własną działalność gospodarczą – umowę agencyjną,
- możliwość wpływu i pomocy w lokalnych społecznościach poprzez udziału w wielu akcjach społecznych i charytatywnych organizowanych przez Fundację Unum.
Twój zakres obowiązków
- współuczestniczenie w projektach związanych z wdrożeniem i obsługą produktów ubezpieczeniowych oraz w projektach wymagających ekspertyzy aktuarialnej, m.in. poprzez dostarczanie wymagań biznesowych,
- współtworzenie modeli aktuarialnych, poprzez zbieranie wymagań z biznesu oraz aktualizację i optymalizację obecnie istniejących modeli,
- przygotowanie i dostarczenie poprawnych analiz i obliczeń związanych z długoterminową naturą ubezpieczeń na życie / rezerwy techniczno-ubezpieczeniowych / wieloletnich projekcji finansowych/ reasekuracyjnych/ konstrukcji i wyceny produktów ubezpieczeniowych,
- wsparcie produktowe dla Sprzedaży oraz działów Operacyjnych m.in. poprzez dostarczanie odpowiednich wyliczeń oraz interpretację wskazanych dokumentów.
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: matematyka, finanse, rachunkowość, ekonomia, fizyka,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w aktuariacie, min. 3 lata,
- dobra Umiejętność programowania (Visual Basic, SQL), programów Access, Excel, oraz specjalistycznego oprogramowania aktuarialnego Prophet,
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1,
- bardzo dobre umiejętności analityczne i matematyczne,
- dobra znajomość procesów w kalkulacji rezerw ubezpieczeniowych oraz przepisów prawnych związanych z naliczaniem rezerw aktuarialnych,
- mile widziana umiejętność wyceny zmian aktuarialnych do istniejącego produktu.
Twój zakres obowiązków
- wydawanie wewnętrznych opinii prawnych oraz udzielanie konsultacji, głównie w zakresie obsługi umów ubezpieczenia oraz procesu wypłaty świadczeń,
- dokonywanie oceny ryzyka prawnego dotyczącego Spółki,
- sporządzanie, weryfikowanie oraz negocjowanie umów,
- sporządzanie i weryfikowanie dokumentów wewnętrznych Spółki, procedur, formularzy i materiałów marketingowych,
- sporządzanie i weryfikacja pism w prowadzonych postępowaniach, w tym cywilnych i administracyjnych, z udziałem Spółki,
- sporządzanie i weryfikowanie pełnomocnictw.
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe prawnicze – uprawnienia radcy prawnego lub odbywanie aplikacji radcowskiej,
- 2-4 lata doświadczenia w obsłudze prawnej spółki w branży ubezpieczeniowej (preferowane ubezpieczenia na życie),
- bardzo dobra praktyczna znajomość prawa ubezpieczeniowego, cywilnego i handlowego,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- praktyczna umiejętność szacowania ryzyka prawnego,
- umiejętność sporządzania umów i regulacji wewnętrznych,
- doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, wysoka kultura osobista,
- samodzielność i dobra organizacja pracy, a także zdolności analityczne i umiejętność logicznego myślenia,
- umiejętność pracy w zespole oraz współpracy z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
Twój zakres obowiązków
- realizowanie comiesięcznej obsługi przydzielonych polis grupowych oraz rejestracja nowych polis,
- zgłaszanie i rozwiązywanie problemów związanych z bieżącą obsługą przydzielonych polis grupowych,
- weryfikacja dokumentów, wprowadzanie danych do systemu, naliczanie składek, udział w procesie rocznicowym,
- przygotowywanie raportów wymaganych przy obsłudze polis grupowych,
- uczestniczenie w procesie wypłaty świadczeń – potwierdzanie sum ubezpieczenia, opłacenia składki,
- posprzedażowy kontakt z ubezpieczonymi, klientami korporacyjnymi i pośrednikami.
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse, bankowość, ubezpieczenia),
- minimum 2 lata pracy w obsłudze klienta w zakresie ubezpieczeń na życie,
- biegła znajomość programów MS Office, a szczególnie MS Excel.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum średniozaawansowanym (minimum B1),
- doświadczenie w obsłudze klientów biznesowych oraz znajomość rynku ubezpieczeniowego,
- umiejętność analitycznego i kreatywnego myślenia, systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy i terminowość,
- wysoka kultura osobista i etyka oraz łatwość komunikacji.
Twój zakres obowiązków
- Odbieranie połączeń przychodzących od klientów wszystkich linii biznesowych,
- Obsługiwanie klientów w ramach działań serwisowych,
- Udzielanie informacji dotyczących polis,
- Przyjmowanie i procesowanie zleceń składanych przez klientów drogą telefoniczną,
- Obsługiwanie skrzynek mailowych,
- Szkolenie i wspieranie nowych pracowników.
Nasze wymagania
- Minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta,
- Wykształcenie średnie,
- Biegła znajomość programów MS Office – Word, Excel
- Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
- Otwartość i chęć uczenia się.
Mile widziane
- Znajomość języka angielskiego,
- Doświadczenie w dziale obsługi klienta w branży ubezpieczeń.
Twój zakres obowiązków
- stała współpraca i utrzymanie dobrego kontaktu z zespołem sprzedaży i Centralą,
- obsługa Klientów w Oddziale,
- prowadzenie administracji Oddziału, przygotowywanie raportów,
- wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz ich kontrola,
- ścisłe przestrzeganie i egzekwowanie obowiązujących procedur,
- dbałość o realizowanie standardów obsługi Klienta i jakość biznesu.
Nasze wymagania
- min. roczne doświadczenie w obsłudze Klienta lub administracji w międzynarodowej firmie,
- biegła obsługa pakietu MS Office,
- otwartość na potrzeby Klienta i współpracowników,
- doskonałe umiejętności organizacyjne, operatywność, a także umiejętność dostosowania do zmieniających się warunków,
- umiejętność dokonywania analizy sytuacji i wyciągania wniosków,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
Twój zakres obowiązków
- Realizowanie comiesięcznej obsługi przydzielonych polis grupowych oraz rejestracja nowych polis.
- Zgłaszanie i rozwiązywanie problemów związanych z bieżącą obsługą przydzielonych polis grupowych.
- Weryfikacja dokumentów, wprowadzanie danych do systemu, naliczanie składek, udział w procesie rocznicowym.
- Przygotowywanie raportów wymaganych przy obsłudze polis grupowych.
- Uczestniczenie w procesie wypłaty świadczeń – potwierdzanie sum ubezpieczenia, opłacenia składki.
- Posprzedażowy kontakt z ubezpieczonymi, klientami korporacyjnymi i pośrednikami.
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse, bankowość, ubezpieczenia).
- Minimum rok pracy w obsłudze klienta.
- Dobra znajomość programów MS Office, a szczególnie MS Excel.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum średniozaawansowanym (minimum B1).
- Umiejętność analitycznego i kreatywnego myślenia, systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy i
terminowość. - Wysoka kultura osobista i etyka oraz łatwość komunikacji.
Twój zakres obowiązków
- Rozwój i utrzymanie rozwiązań frontendowych zgodnych z potrzebami biznesowymi.
- Współpraca z zespołem deweloperskim.
- Współpraca z projektantami UX/UI.
- Udział w pełnym cyklu życia aplikacji.
- Tworzenie/aktualizacja dokumentacji technicznej.
- Zapoznawanie się z dokumentacją techniczną istniejących aplikacji.
Nasze wymagania
- Min. roczne doświadczenie zawodowe jako programista.
- Wykształcenie wyższe o profilu informatycznym, technicznym.
- Praktyczna znajomość technologii HTML (HTML5), CSS, JavaScript, Angular, TypeScript.
- Doświadczenie w pracy z rozwiązaniami opartymi o REST API.
- Znajomość podstaw UX/UI.
- Znajomość teorii i metodyk tworzenia systemów informatycznych.
- Doświadczenie w pracy z Git oraz CI/CD.

Proces rekrutacji
Spotkajmy się!
Rozmowa online
Specjalista ds. Rekrutacji umówi się z Tobą i potencjalnym przełożonym na spotkanie online. Poznamy się i porozmawiamy o Twoich umiejętnościach, doświadczeniu oraz o wzajemnych oczekiwaniach.
Spotkanie w biurze
Drugi etap to doskonała okazja do poznania się osobiście. Relacje są dla nas bardzo ważne. Zaprosimy Cię do biura, bo chcemy żebyś mógł/mogła poznać przyszłe miejsce pracy.
Decyzja
Omówimy wspólnie przygotowaną dla Ciebie ofertę pracy. Mamy nadzieję, że rozpoczniesz z nami przygodę pełną nowych projektów i możliwości rozwoju.
Nasze departamenty
Znajdź swoją ścieżkę kariery
Sprzedaży Ubezpieczeń
Grupowych
Sprzedaży Ubezpieczeń
Indywidualnych
Sieci Sprzedaży
Bezpośredniej
Klienta Indywidualnego
Świadczeń
Grupowych
i Zarządzania Marką
Oferty i Produktów
Nowego Biznesu
Pośredników i Analiz
Projektami i Procesami
Ryzykiem
Nagrody i wyróżnienia
Jesteśmy doceniani!

















Dołącz do Unum
Polubisz nas
Aplikuj