Kariera w centrali
#KarierawUnum Dołącz do nas! Rozwiń swój potencjał i osiągaj sukcesy.

Poznajmy się
Kim jesteśmy?
Unum to firma ubezpieczeniowa, która działa od 1848 r. w USA, najbardziej rozwiniętym rynku ubezpieczeń na świecie. Jesteśmy także obecni w Wielkiej Brytanii od 1990 roku. Mamy 25 lat doświadczenia na polskim rynku, a pod nazwą Unum Życie działamy od 2018 roku. Łącznie na świecie obejmujemy ochroną ponad 45 mln klientów. Naszą misją jest zapewnienie klientom poczucia bezpieczeństwa i spokoju ducha. Dlatego specjalizujemy się w ubezpieczeniach na życie, bo nie ma nic cenniejszego, co moglibyśmy chronić. Zaufało nam już ponad 466 000 klientów i ponad 9 000 polskich przedsiębiorstw, bo pomagamy klientom czuć się gotowymi na to, co przyniesie życie. Ludzie i ich potrzeby są dla nas najcenniejszym źródłem inspiracji, zarówno gdy tworzymy ofertę dla klientów, jak i miejsce do pracy dla ponad 900 ekspertów.
Dołącz do nas, bo w Unum…
- rośniemy – tylko w 2024 roku dołączyło do nas 87 osób, a cały zespół Unum liczy obecnie ponad 900 pracowników,
- dobrze zarabiamy – za naszą pracę otrzymujemy premie i nagrody, a najlepsi z nas mogą brać udział w zagranicznych wyjazdach i konferencjach,
- cenimy różnorodność – kobiety stanowią ponad 50% osób na stanowiskach menadżerskich, sprawnie funkcjonuje u nas program I&D (Inkluzywność i Różnorodność),
- rozwijamy się – mamy bogatą ofertę szkoleń, działają u nas także programy coachingu i mentoringu,
- robimy coś dobrego – angażujemy się w akcje charytatywne Fundacji Unum, a firma zapewnia nam dodatkowy dzień wolny na wolontariat,
- zachowujemy zdrowy balans między życiem a pracą – dzięki elastycznym godzinom pracy hybrydowej i bogatej ofercie benefitów,
- lubimy tę pracę – od 5 lat corocznie jesteśmy wyróżnieni tytułem Najlepszego Pracodawcy, a 91% z nas bez wahania poleciłoby naszą firmę znajomym szukającym pracy.

Najlepszy Pracodawca 2022
6 razy z rzędu

20 oddziałów

900 pracowników

91% pracowników
Benefity
Atrakcyjne wynagrodzenie
Dodatkowo system motywacyjny -
nagrody, premie.
Ubezpieczenie grupowe
Grupowe ubezpieczenie na życie dla Ciebie i Twoich bliskich.
Opieka medyczna
Abonament medyczny LuxMed.
Program rozwojowy, w tym nauka języków
Szerokie możliwości rozwoju: szkolenia, konferencje i warsztaty.
Elastyczne godziny pracy i praca hybrydowa
Ty decydujesz, w jakim przedziale godzin pracujesz.
System kafeteryjny
System kafeteryjny MyBenefit – wybierz to, co lubisz.
Zdrowie i wellbeing
Dofinansowanie do zajęć sportowych -
Karta Multisport.
Dodatkowe świadczenia socjalne
Wypłacane z okazji Świąt, dnia dziecka, powakacyjnie lub w trudnych sytuacjach finansowych.
Kultura
Zniżki na bilety do kin i teatrów.
Aktualne oferty pracy
Znajdź swoje miejsce
Twój zakres obowiązków
- pozyskiwanie nowych klientów oraz przygotowywanie ofert ubezpieczeń grupowych,
- obsługa klientów,
- wspieranie klientów w obszarze benefitów pracowniczych,
- praca w systemie CRM.
Nasze wymagania
- etyka pracy,
- umiejętność pracy zespołowej oraz otwartość do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- min. roczne doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej,
- prawo jazdy kat. B oraz gotowość do podróży służbowych na terenie Polski,
- wykształcenie min. średnie.
Oferujemy
- indywidualnie dopasowane wynagrodzenie podstawowe do 6 000 PLN brutto w zależności od wysokości planu sprzedaży,
- atrakcyjny, przejrzysty system miesięcznej premii, uzależnionej od stopnia realizacji planu sprzedaży,
- udział w szkoleniach (wewnętrznych i zewnętrznych), rozwijających kompetencje z zakresu m. in. sprzedaży, negocjacji, wystąpień publicznych,
- niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy (z możliwością wykorzystywania w celach prywatnych), ryczałt paliwowy, laptop, telefon komórkowy,
- elastyczny czas pracy,
- możliwość zakupu karty Multisport (od pierwszego miesiąca współpracy),
- ubezpieczenie grupowe na życie (od pierwszego miesiąca współpracy),
- prywatna opieka medyczna, w tym możliwy również pakiet rodzinny (od pierwszego miesiąca współpracy),
- jeśli zostaniesz z nami co najmniej rok – będziesz mieć możliwość przystąpienia do atrakcyjnego programu emerytalnego (szczegóły omówimy na spotkaniu),
- stabilną i długofalową współpracę w oparciu o własną działalność gospodarczą – umowę agencyjną,
- możliwość wpływu i pomocy w lokalnych społecznościach poprzez udziału w wielu akcjach społecznych i charytatywnych organizowanych przez Fundację Unum.
Twój zakres obowiązków
- współtworzenie, przygotowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu kluczowych zagadnień sprzedaży i rekrutacji dla wszystkich struktur sprzedaży i obsługi klienta oraz koordynowanie ich w sensie wykonawczym,
- realizowanie warsztatów sprzedażowych w miejscu pracy „Traning on the Job” oraz udział w spotkaniach sprzedażowych z agentami,
- wspieranie Sił Sprzedaży w realizacji parametrów sprzedażowych (Key Drivers),
- współtworzenie z innymi działami nowych produktów lub optymalizacja już istniejących dla Sił Sprzedaży w zakresie przygotowania odpowiednich materiałów szkoleniowych, webinarów i zmian w aplikacjach,
- wspieranie tworzenia i nadzorowania wykonania strategii rekrutacji dla struktur sprzedaży,
- analizowanie potrzeb szkoleniowych Sił Sprzedaży.
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki ekonomia, zarządzanie),
- umiejętność identyfikacji potrzeb szkoleniowych i tworzenia programów szkoleniowych w zakresie kompetencji menedżerskich, technik sprzedaży i rekrutacji,
- doskonała znajomość technik trenerskich w pracy z grupą i indywidualnie, znajomość zagadnień z zakresu szkoleń miękkich, sprzedażowych oraz produktowych, a także znajomość branży ubezpieczeniowej,
- czynne prawo jazdy kat. B oraz dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych na terenie całej Polski,
- doskonałe umiejętności organizacyjne, interpersonalne i komunikacyjne.
Twój zakres obowiązków
- współuczestniczenie w projektach związanych z wdrożeniem i obsługą produktów ubezpieczeniowych oraz w projektach wymagających ekspertyzy aktuarialnej, m.in. poprzez dostarczanie wymagań biznesowych,
- współtworzenie modeli aktuarialnych, poprzez zbieranie wymagań z biznesu oraz aktualizację i optymalizację obecnie istniejących modeli,
- przygotowanie i dostarczenie poprawnych analiz i obliczeń związanych z długoterminową naturą ubezpieczeń na życie / rezerwy techniczno-ubezpieczeniowych / wieloletnich projekcji finansowych/ reasekuracyjnych/ konstrukcji i wyceny produktów ubezpieczeniowych,
- wsparcie produktowe dla Sprzedaży oraz działów Operacyjnych m.in. poprzez dostarczanie odpowiednich wyliczeń oraz interpretację wskazanych dokumentów.
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: matematyka, finanse, rachunkowość, ekonomia, fizyka,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w aktuariacie, min. 3 lata,
- dobra Umiejętność programowania (Visual Basic, SQL), programów Access, Excel, oraz specjalistycznego oprogramowania aktuarialnego Prophet,
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1,
- bardzo dobre umiejętności analityczne i matematyczne,
- dobra znajomość procesów w kalkulacji rezerw ubezpieczeniowych oraz przepisów prawnych związanych z naliczaniem rezerw aktuarialnych,
- mile widziana umiejętność wyceny zmian aktuarialnych do istniejącego produktu.
Twój zakres obowiązków
- kontrola, nadzór i administrowanie dokumentacją kadrową Agentów Sieci Indywidualnej, Agentów Sieci Grupowej oraz podmiotów współpracujących, a także prowadzenie i aktualizacja elektronicznej bazy danych agentów,
- kontrola i nadzór nad procesem rejestracji i zmian danych agentów w KNF,
- nadzór nad przepływem dokumentów związanych z ubezpieczeniem grupowym opieką medyczną oraz planem emerytalnym, przygotowywanie zestawień, analiz i raportów,
- udział w procesie naliczeń oraz płatności wynagrodzeń dla Sił Sprzedaży,
- administrowanie i obsługa aplikacji AMM/Compensation,
- współuczestniczenie w procesie tworzenia i modyfikacji umów/aneksów dla Sił Sprzedaży.
Nasze wymagania
- co najmniej dwa lata doświadczenia w pracy na stanowisku obejmującym Administrację Siecią Sprzedaży, Administrację Personalną,
- wykształcenie Wyższe (oczekiwane kierunki administracyjne),
- bardzo dobra obsługa MSOffice, (Word, Excel, Power Point),
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. poziom B1),
- systematyczność, dokładność, terminowość,
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz wyznaczania priorytetów, a także pracy w zespole.
Mile widziane
- znajomość prawa cywilnego w zakresie zawierania i administrowania umowami agencyjnymi oraz znajomość prawa w zakresie ustawy o pośrednictwie ubezpieczeniowym.
Twój zakres obowiązków
- opracowywanie analiz ryzyka i jego wpływu na biznes oraz prywatność,
- monitorowanie zgodności z zewnętrznymi i wewnętrznymi wymaganiami bezpieczeństwa, a także opracowywanie propozycji zmian do polityk, procedur i standardów bezpieczeństwa,
- przygotowywanie materiałów szkoleniowych i kampanii informacyjnych dotyczących bezpieczeństwa informacji,
- przygotowywanie odpowiedzi dla audytów wewnętrznych i zewnętrznych, a także dla podmiotów danych, w tym obsługa naruszeń ochrony danych osobowych,
- monitorowanie zdarzeń i incydentów systemowych,
- weryfikowanie kwestionariuszy uzupełnianych przez partnerów biznesowych,
- agregowanie informacji na potrzeby Systemu Informacji Zarządczej.
Nasze wymagania
- 1-3 lat pracy na podobnym stanowisku obejmującym analizowanie ryzyk bezpieczeństwa oraz utrzymywanie zgodności z regulacjami IT,
- wykształcenie wyższe preferowane informatyczne/techniczne,
- znajomość regulacji dotyczących bezpieczeństwa informacji m.in. ISO/IEC 27001, ISO 31000, Wytyczne IT KNF, RODO,
- zaawansowana obsługa MS Excel,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
- umiejętność agregowania informacji z wielu źródeł, sporządzania raportów i dokumentacji,
- samodzielność, systematyczność i dokładność, a także bardzo dobre umiejętności interpersonalne i zarządcze,
- doświadczenie we współpracy z klientem wewnętrznym i bardzo wysoki poziom poczucia etyki,
- posiadanie certyfikatu Certified in Cybersecurity (CC) lub gotowości do jego uzyskania.
Twój zakres obowiązków
- stała współpraca i utrzymanie dobrego kontaktu z zespołem sprzedaży i Centralą,
- obsługa Klientów w Oddziale,
- prowadzenie administracji Oddziału, przygotowywanie raportów,
- wprowadzanie danych do systemu komputerowego oraz ich kontrola,
- ścisłe przestrzeganie i egzekwowanie obowiązujących procedur,
- dbałość o realizowanie standardów obsługi Klienta i jakość biznesu.
Nasze wymagania
- min. roczne doświadczenie w obsłudze Klienta lub administracji w międzynarodowej firmie,
- biegła obsługa pakietu MS Office,
- otwartość na potrzeby Klienta i współpracowników,
- doskonałe umiejętności organizacyjne, operatywność, a także umiejętność dostosowania do zmieniających się warunków,
- umiejętność dokonywania analizy sytuacji i wyciągania wniosków,
- umiejętność pracy pod presją czasu.>
Twój zakres obowiązków
- profesjonalna obsługa gości oraz klientów zewnętrznych i wewnętrznych,
- obsługa centrali telefonicznej oraz dbanie o odpowiedni obieg informacji,
- rejestrowanie i dystrybuowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- wspieranie płynnego procesu obiegu korespondencji poprzez komunikację mailową i telefoniczną,
- współpraca z dostawcami usług kurierskich.
Nasze wymagania
- wykształcenie średnie lub wyższe (także w trakcie studiów),
- min. 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- dobra znajomość języka angielskiego, poziom min. B2,
- biegłość w obsłudze pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych,
- samodzielność i doskonała organizacja pracy, także odpowiedzialność i terminowość.
Twój zakres obowiązków
- rejestracja wniosków medycznych i rodzinnych,
- kategoryzacja zgłoszeń,
- obsługa administracyjna zgłaszanej dokumentacji,
- obsługa procesów wewnętrznych działu.
Nasze wymagania
- dobra umiejętność organizacji pracy własnej, podziału zadań i ustalania priorytetów,
- odporność na stres, wysoka kultura osobista oraz orientacja na potrzeby klienta,
- znajomość MS Office (MS EXCEL, MS WORD na bardzo dobrym poziomie),
- komunikatywność, dokładność, terminowość, skrupulatność, odpowiedzialność,
- mile widziany status studenta,
- dostępność ok 40h tygodniowo.
Oferujemy
- umowę zlecenie,
- możliwość nauki od najlepszych ekspertów w branży,
- grupowe ubezpieczenie na życie,
- poznanie specyfiki pracy w towarzystwie ubezpieczeniowym.

Proces rekrutacji
Spotkajmy się!
Rozmowa online
Specjalista ds. Rekrutacji umówi się z Tobą i potencjalnym przełożonym na spotkanie online. Poznamy się i porozmawiamy o Twoich umiejętnościach, doświadczeniu oraz o wzajemnych oczekiwaniach.
Spotkanie w biurze
Drugi etap to doskonała okazja do poznania się osobiście. Relacje są dla nas bardzo ważne. Zaprosimy Cię do biura, bo chcemy żebyś mógł/mogła poznać przyszłe miejsce pracy.
Decyzja
Omówimy wspólnie przygotowaną dla Ciebie ofertę pracy. Mamy nadzieję, że rozpoczniesz z nami przygodę pełną nowych projektów i możliwości rozwoju.
Nasze departamenty
Znajdź swoją ścieżkę kariery
Sprzedaży Ubezpieczeń
Grupowych
Sprzedaży Ubezpieczeń
Indywidualnych
Sieci Sprzedaży
Bezpośredniej
Klienta Indywidualnego
Świadczeń
Grupowych
Korporacyjnej
Oferty i Produktów
Nowego Biznesu
Pośredników i Analiz
Projektami i Procesami
Ryzykiem
Nagrody i wyróżnienia
Jesteśmy doceniani!

















Dołącz do Unum
Polubisz nas
Aplikuj