
Unum Życie zdobyło wyróżnienia w tegorocznym plebiscycie organizowanym przez magazyn Home&Market.
ORDER FINANSOWY 2019 otrzymaliśmy w kategorii – „Ubezpieczenie na życie” za umowę dodatkową do polisy indywidualnej na życie „Ubezpieczenie na wypadek choroby nowotworowej”.

Magazyn Home&Market wydał tegoroczną edycję raportu 50 najbardziej wpływowych kobiet, a wśród nich wyróżnił Prezes Zarządu Unum Anetę Podymę-Milczarek.
„Czuję się zaszczycona i dziękuję Redakcji Home&Market za to wyróżnienie. My, kobiety mamy ogromny potencjał: jesteśmy zaangażowane, uważne, potrafimy otwarcie się komunikować oraz tworzyć pełne wzajemnego wsparcia społeczności. Mamy doskonałą umiejętność kształtowania kultury skierowanej na człowieka. Opieramy się na kreatywności, pasji i odpowiedzialności. We wzajemnej współpracy z panami tworzymy niezwykle skuteczne, komplementarne zespoły. To różnorodność jest niezbędna do rozwoju i tworzenia środowisk, które sprzyjają osobistym sukcesom zarówno kobiet, jak i mężczyzn” – komentuje Aneta Podyma-Milczarek.
Celem raportu jest zebranie sylwetek tych kobiet, których doświadczenia i osobiste historie mogą stanowić inspirację dla innych. W raporcie uwzględniono odnoszące sukcesy przedsiębiorczynie, osobistości ze świata sztuki i biznesu, a także kobiety, które swoją postawą przełamują bariery i realizują swoje zawodowe marzenia.

Unum Życie zdobyło tytuł „Inwestor w Kapitał Ludzki” przyznawany przez Fundację Digital Knowledge Observatory na podstawie opinii pracowników spółki.
– To dla nas ogromne wyróżnienie i duma, tym bardziej, że o przyznaniu tytułu decydowały głosy pracowników z przeprowadzonej ankiety zaangażowania. Dziękujemy naszym pracownikom i współpracownikom za docenienie naszych wysiłków na rzecz budowania dobrego miejsca pracy. Czujemy jednocześnie zobowiązanie do wprowadzania kolejnych rozwiązań i usprawnień, by wszystkim nam pracowało się w Unum jeszcze lepiej. – komentuje wyróżnienia Michał Płaczkiewicz, dyrektor działu personalnego.
Organizatorem projektu „Inwestor w Kapitał Ludzki” jest Fundacja Digital Knowledge Observatory. U podstaw Programu leży poznanie opinii pracowników na temat ich poziomu satysfakcji, zaangażowania jak i innych aspektów środowiska pracy. O przyznaniu wyróżnienia decyduje w 100% „siła głosu” pracowników oraz pozytywna opinia Kapituły Programu.
Więcej w informacji prasowej

Najczęściej oferowanym przez pracodawcę programem ubezpieczeniowym jest grupowe ubezpieczenie na życie. Im większa firma tym częściej jest ono oferowane. Pracodawcy rozszerzają ochronę ubezpieczeniową o inne ryzyka, a pracownicy są takimi produktami ubezpieczeniowymi zainteresowani – wynika z badania Unum Insight.
„W obecnych czasach panującej gig economy, a także tempa zmian ekonomicznych, misja odpowiedzialnych pracodawców wykracza daleko poza generowanie zysków i zapewnianie jedynie miejsc pracy. Dziś ich rolą jest między innymi oferowanie pracownikom poczucia bezpieczeństwa finansowego poprzez stabilność zatrudnienia i wspieranie ich w tworzeniu indywidualnych planów finansowych na przyszłość. Ubezpieczenia na życie czy polisy zapewniające wypłatę świadczeń w razie nieszczęśliwych wypadków lub długotrwałej niezdolności do pracy to doskonała odpowiedź na obecne potrzeby pracownicze.” – dodaje Michał Płaczkiewicz, Dyrektor Działu Personalnego.
Więcej w informacji prasowej
***
O badaniu:
Badanie przeprowadzone w grudniu 2019 r. przez IPSOS na zlecenie Unum Życie, zrealizowane w ramach
w ramach badania Omnibus, techniką TAPI na Polakach powyżej 18. roku życia, zatrudnionych na umowę o pracę, umowę cywilnoprawną lub samozatrudnionych (N=606).