kategoria

ORDER FINANSOWY 2019 dla produktu Unum

19 marca 2020 Produkt

Unum Życie zdobyło wyróżnienia w tegorocznym plebiscycie organizowanym przez magazyn Home&Market.
 
ORDER FINANSOWY 2019 otrzymaliśmy w kategorii – „Ubezpieczenie na życie” za umowę dodatkową do polisy indywidualnej na życie „Ubezpieczenie na wypadek choroby nowotworowej”.

Prezes Unum w raporcie 50 najbardziej wpływowych kobiet w Polsce

21 lutego 2020 Firma

Magazyn Home&Market wydał tegoroczną edycję raportu 50 najbardziej wpływowych kobiet, a wśród nich wyróżnił Prezes Zarządu Unum Anetę Podymę-Milczarek.

 
Czuję się zaszczycona i dziękuję Redakcji Home&Market za to wyróżnienie. My, kobiety mamy ogromny potencjał: jesteśmy zaangażowane, uważne, potrafimy otwarcie się komunikować oraz tworzyć pełne wzajemnego wsparcia społeczności. Mamy doskonałą umiejętność kształtowania kultury skierowanej na człowieka. Opieramy się na kreatywności, pasji i odpowiedzialności. We wzajemnej współpracy z panami tworzymy niezwykle skuteczne, komplementarne zespoły. To różnorodność jest niezbędna do rozwoju i tworzenia środowisk, które sprzyjają osobistym sukcesom zarówno kobiet, jak i mężczyzn” – komentuje Aneta Podyma-Milczarek.
 
Celem raportu jest zebranie sylwetek tych kobiet, których doświadczenia i osobiste historie mogą stanowić inspirację dla innych. W raporcie uwzględniono odnoszące sukcesy przedsiębiorczynie, osobistości ze świata sztuki i biznesu, a także kobiety, które swoją postawą przełamują bariery i realizują swoje zawodowe marzenia.

Unum z tytułem „Inwestor w Kapitał Ludzki”

31 stycznia 2020 Firma

Unum Życie zdobyło tytuł „Inwestor w Kapitał Ludzki” przyznawany przez Fundację Digital Knowledge Observatory na podstawie opinii pracowników spółki.

 

 
To dla nas ogromne wyróżnienie i duma, tym bardziej, że o przyznaniu tytułu decydowały głosy pracowników z przeprowadzonej ankiety zaangażowania. Dziękujemy naszym pracownikom i współpracownikom za docenienie naszych wysiłków na rzecz budowania dobrego miejsca pracy. Czujemy jednocześnie zobowiązanie do wprowadzania kolejnych rozwiązań i usprawnień, by wszystkim nam pracowało się w Unum jeszcze lepiej. – komentuje wyróżnienia Michał Płaczkiewicz, dyrektor działu personalnego.
 
Organizatorem projektu „Inwestor w Kapitał Ludzki” jest Fundacja Digital Knowledge Observatory. U podstaw Programu leży poznanie opinii pracowników na temat ich poziomu satysfakcji, zaangażowania jak i innych aspektów środowiska pracy. O przyznaniu wyróżnienia decyduje w 100% „siła głosu” pracowników oraz pozytywna opinia Kapituły Programu.
 
Więcej w informacji prasowej

Pracownicy chcą od pracodawców ubezpieczeń

27 stycznia 2020 Rynek

Najczęściej oferowanym przez pracodawcę programem ubezpieczeniowym jest grupowe ubezpieczenie na życie. Im większa firma tym częściej jest ono oferowane. Pracodawcy rozszerzają ochronę ubezpieczeniową o inne ryzyka, a pracownicy są takimi produktami ubezpieczeniowymi zainteresowani – wynika z badania Unum Insight.

 
W obecnych czasach panującej gig economy, a także tempa zmian ekonomicznych, misja odpowiedzialnych pracodawców wykracza daleko poza generowanie zysków i zapewnianie jedynie miejsc pracy. Dziś ich rolą jest między innymi oferowanie pracownikom poczucia bezpieczeństwa finansowego poprzez stabilność zatrudnienia i wspieranie ich w tworzeniu indywidualnych planów finansowych na przyszłość. Ubezpieczenia na życie czy polisy zapewniające wypłatę świadczeń w razie nieszczęśliwych wypadków lub długotrwałej niezdolności do pracy to doskonała odpowiedź na obecne potrzeby pracownicze.” – dodaje Michał Płaczkiewicz, Dyrektor Działu Personalnego.
 
Więcej w informacji prasowej
 

***
O badaniu:
Badanie przeprowadzone w grudniu 2019 r. przez IPSOS na zlecenie Unum Życie, zrealizowane w ramach
w ramach badania Omnibus, techniką TAPI na Polakach powyżej 18. roku życia, zatrudnionych na umowę o pracę, umowę cywilnoprawną lub samozatrudnionych (N=606).

Używamy pliki cookie

Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.