
Unum Życie startuje z nową odsłoną komunikacji wizerunkowej. Ewolucyjne zmiany odbywają się pod hasłem „Ty żyjesz, jak lubisz. My ubezpieczamy życie. Twoje życie.” Nowa komunikacja Unum wyraża kluczowe dla marki wartości – szacunek do klientów i troskę o najcenniejsze wartości: ich życie i zdrowie.
„Naszą misją jest zapewnienie klientom poczucia bezpieczeństwa i spokoju ducha. Dbamy o to od 25 lat w Polsce, oferując dopasowane do potrzeb klientów ubezpieczenia indywidualne i grupowe. Zależało nam, by nowa identyfikacja wizualna i hasło wyrażały te wartości – uznanie i szacunek dla klienta i nasze zaangażowanie w zachowaniu harmonii i spokoju, niezależnie od przyszłych sytuacji i zdarzeń losowych. Wspieramy wybory naszych klientów i dzięki doświadczeniu oraz know-how, zapewniamy kompleksowe ubezpieczenia dopasowane do potrzeb, planów i marzeń.” – mówi Jakub Czapski, Marketing Digital Manager w Unum.
Więcej w informacji prasowej.

Unum Życie obchodzi 25-lecie obecności na polskim rynku i wyznacza kolejne kroki milowe w rozwoju firmy. Dopełnieniem obchodów jubileuszu jest zakończona już przeprowadzka warszawskiej centrali oraz dwóch warszawskich oddziałów firmy do nowej siedziby na Woli, przy ul. Łuckiej 9. Za projekt przestrzeni w duchu wartości Unum odpowiada katowickie studio Cobu Design.
Biuro, w którym idee są żywe
Nowa przestrzeń Unum Życie to odpowiedź na wyzwanie, które firma postawiła przed sobą u progu obchodów ćwierćwiecza działalności w Polsce. Jak stworzyć przestrzeń w pełni oddającą główne wartości – uczciwość, zaangażowanie i odpowiedzialność? Jakie rozwiązania zastosować, by nowe biuro nadążało za potrzebami współczesnych klientów sektora ubezpieczeniowego, ale też topowych ekspertów z tej branży? Z projektem odpowiadającym na te wyzwania przyszło katowickie studio Cobu Design. Na przestrzeni 4.728,23 m2 netto, odpowiednio: 1.720,52 m2 piętro 3., 1.720,74 m2 piętro 4., 1.720,98 m2 piętro 5., projektanci stworzyli miejsce pracy i spotkań z klientami w duchu wartości Unum.
Więcej w informacji prasowej.

Unum Życie podsumowuje 25 lat obecności na polskim rynku. Dla najszybciej rozwijającego się gracza na rynku ubezpieczeń życiowych to również czas odważnego formułowania planów i rozwoju w najbliższych latach. Dodatkowo, obchodom 25-lecia działalności w Polsce towarzyszy kampania wizerunkowa pod hasłem „Ty żyjesz, jak lubisz. My ubezpieczamy życie. Twoje życie.”, a także przeprowadzka do nowego biura. Od sierpnia 2024 r. centrala Unum Życie oraz dwa warszawskie oddziały mieszczą się na warszawskiej Woli przy ul. Łuckiej 9.
Od 176 lat w Stanach Zjednoczonych, ćwierć wieku w Polsce
W perspektywie globalnej Unum – którego korzenie sięgają 1848 roku, poza Polską – działa na rynku amerykańskim i brytyjskim, obejmując obecnie ponad 45 milionów klientów. Na krajowym rynku Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie działa od ponad 25 lat, pod logo Unum od 2018 roku, wzmocnione doświadczeniem budowanym od XIX wieku. Proponowane przez Unum Życie ubezpieczenia indywidualne i grupowe chronią w Polsce 430 tys. osób. 15-lecie działalności obchodzi również Fundacja Unum.
Więcej w informacji prasowej.

Stowarzyszenie Polskich Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych podczas XXVI edycji Kongresu Brokerów ponownie nadało Unum tytuł najlepszego ubezpieczyciela życiowego.
To już czwarte wyróżnienie z rzędu, a także siódme łącznie z wcześniejszymi latami.
Nagroda Fair Play jest przyznawana zakładom ubezpieczeniowym, które przestrzegają zasad partnerskiej współpracy. Brokerzy wypełniają anonimowo ankiety, oceniając jakość oferty i relacji. Tytuł jest nadawany od 2000 r. w dwóch kategoriach: towarzystwo ubezpieczeń majątkowych oraz towarzystwo ubezpieczeń życiowych. Unum wygrało w drugiej kategorii.
Więcej w informacji prasowej.